جشنواره آدم برفی در پیست اسکی یام مرند برگزار می گردد

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره آدم برفی با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و استفاده از ظرفیت های زمستانی منطقه، در پیست اسکی یام شهرستان مرند اطلاع داد.

جشنواره آدم برفی در پیست اسکی یام مرند برگزار می گردد

احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر، گفت: در پی بارش شدید برف و مساعد بودن شرایط برای برگزاری جشنواره آدم برفی در راستای جشن های دهه فجر، این جشنواره در محل پیست اسکی یام به عنوان یکی از ظرفیت های شاخص گردشگری زمستانی روز آدینه 25 بهمن 98 برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: ظرفیت ویژه گردشگری می تواند موتور محرکه توسعه صنعت گردشگری، رشد مالی و اشتغال زایی آن منطقه باشد که در این راستا برگزاری برنامه ها و جشنواره های زمستانی براساس ظرفیت های موجود در استان به ویژه شهرستان مرند می تواند در راستای جذب گردشگران زمستانی یاری کند.

وی بیان کرد: در کنار این جشنواره، غرفه های تولیدات بومی و صنایع دستی با هدف عرضه هنرهای دستی، سوغات و غذاهای محلی دایر و نیز برنامه های آیینی در راستای معرفی آداب ورسوم سنتی منطقه اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، جشنواره آدم برفی مرند روز آدینه 25 بهمن 98 از ساعت 9:30 الی 11:30 در محل پیست اسکی پیغام (یام) مرند برگزار شده و در خاتمه از نفرات برتر این جشنواره با اهدای جوایزی تقدیر میشود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 835

به "جشنواره آدم برفی در پیست اسکی یام مرند برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره آدم برفی در پیست اسکی یام مرند برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید