تکواندوکاران بدون کادر فنی به چین می روند، بازهم خلیفه مربی است؟

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران، سومین دوره رقابتهای گرنداسلم طی روزهای 27 تا 30 آذرماه به میزبانی چین در شهر ووشی برگزار خواهد شد. برای حضور در این مسابقات از کشورمان میرهاشم حسینی، آرمین هادی پور، سجاد مردانی و سینا بهرامی ثبت نام نموده اند.

تکواندوکاران بدون کادر فنی به چین می روند، بازهم خلیفه مربی است؟

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

در حالی که طی روزهای گذشته شنیده شده بود که این نفرات با مربیگری فریبرز عسگری و علی محمد بسحاق به عنوان کادر فنی تیم ملی راهی چین خواهند شد، روز گذشته در حاشیه رقابتهای لیگ برتر خبری مبنی بر اعزام سید نعمت خلیفه به عنوان مربی این تیم در سالن خانه تکواندو منتشر شد.

در رقابتهای گرنداسلم طبق اعلام فدراسیون جهانی تکواندو به دارنده مدال طلا 70 هزار دلار، نایب قهرمان 20 هزار دلار و نفر سوم 10 هزار دلار پاداش تعلق می گیرد.که از این مبالغ بخشی هم باید به مربی پرداخت گردد.

در یک سال گذشته فدراسیون تکواندو با جدا کردن مسابقات گرنداسلم از برنامه های تیم ملی، ملی پوشان را به همراه این مربی به چین اعزام نموده است. جام جهانی نیز که حق مسلم تیم شهرداری ورامین بود به تیم دانشگاه آزاد با این مربی سپرده شد.

مسابقاتی که جوایز آن به دلیل تحریم ها به سختی و پس از ماه ها به دست ملی پوشان می رسد و معلوم نیست چرا رئیس فدراسیون تورنمنت هایی با جوایز دلاری را به این مربی سپرده و کادر فنی ملی را از گردونه اعزام خارج می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 571

به "تکواندوکاران بدون کادر فنی به چین می روند، بازهم خلیفه مربی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندوکاران بدون کادر فنی به چین می روند، بازهم خلیفه مربی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید