تنیس اوپن استرالیا؛ شگفتی نفر هشتم جهان را مات کرد

به گزارش مجله وتورلد، تهران (پانا) - در اولین روز از مرحله سوم تنیس اوپن استرالیا، نفر هشتم رنکنیگ جهانی تنیس مردان از دور رقابت ها کنار رفت.

تنیس اوپن استرالیا؛ شگفتی نفر هشتم جهان را مات کرد

اولین روز از سومین مرحله از تنیس اوپن استرالیا در بخش مردان با برگزاری 6 بازی پیگیری شد.

در اولین بازی امروز که نیمه تمام هم ماند، گریگور دیمتروف از بلغارستان با رنکنیگ 21 جهان روبروی پابلو کارنیو از اسپانیا با رنکنیگ 16 قرار گرفت و در حالی که بازی در ست دوم ادامه داشت، کارنیو به علت مصدومیت بازی از ادامه بازی انصراف داد و دیمتروف به مرحله بعد رسید.

در این بازی که 39 دقیقه طول کشید، دیمیتروف ست اول را با نتیجه 6 بر صفر به سود خود تمام کرد.

آدریان مانارینو از فرانسه با رنکنیگ 36 در دیدار با الکساندر زورف از آلمان نفر ششم رنکنیگ جهانی در سه ست متوالی شکست خورد تا ششمین بازی تاریخ دو تنیسور با برد ششم برای زورف همراه باشد.

در این بازی که یک ساعت و 46 دقیقه طول کشید،زورف ست های اول تا سوم را با نتایج 3 بر 6، 3 بر 6 و یک بر 6 به پیروزی رسید.

پدرو مارتینز با رنکنیگ 87 از اسپانیا مقابل دوشان لایوویچ از صربستان با رنکنیگ 27 جهان تن به شکست 3 بر یک داد و سومین بازی تاریخ مقابل را با سومین شکست تمام کرد.

در این بازی که 3 ساعت و 14 دقیقه طول کشید، مارتینز ست اول را با نتیجه 7 بر 6 به سود خود تمام کرد و لایوویچ هم در ست های دوم تا چهارم با نتایج 5 بر 7، یک بر 6 و 4 بر 6 به پیروزی رسید.

اسلان کاراتسف با رنکینگ 114 از روسیه در جدال با دیه گو شوارتزمن از آرژانتین نفر هشتم رنکنیگ جهانی دست به کاری بزرگ زد و با پیروزی 3 بر صفر این مدعی قهرمانی را حذف کرد.

در این بازی که یک ساعت و 54 دقیقه طول کشید، اسلان کاراتسف ست های اول تا سوم را با نتایج مشابه 6 بر 3 به سود خود تمام کرد و اولین بازی تاریخ دو تنیسور را با برد پشت سر گذاشت.

مارتون فوچوویچ از بلغارستان با رنکنیگ 55 در دیدار با میلوش رائونیچ از کانادا با رنکنیگ 14 جهان تن به شکست 3 بر یک داد تا سومین بازی تاریخ دو تنیسور باز هم با برد تنیسور کانادایی تمام شود.

در این بازی که 3 ساعت و 13 دقیقه طول کشید، فوچوویچ ست دوم را با نتیجه 7 بر 5 به سود خود تمام کرد و رائونیچ هم در ست های اول، سوم و چهارم با نتایج 6بر 7، 2 بر 6 و 2 بر 6 به پیروزی رسید.

اما در دوئل کانادایی ها، دنیس شاپووالوف با رنکنیگ 12 مقابل فلیکس آئوگر آلیاسیمه با رنکنیگ 19 با شکست 3 بر صفر زمین را ترک کرد.

در این بازی که 2 ساعت و 30 دقیقه طول کشید، آلیاسیمه ست های اول تا سوم با نتایج 5 بر 7، 5 بر 7 و 3 بر 6 به پیروزی رسید و انتقام شکست سال قبل را گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1520

به "تنیس اوپن استرالیا؛ شگفتی نفر هشتم جهان را مات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنیس اوپن استرالیا؛ شگفتی نفر هشتم جهان را مات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید