تمدن 11هزارساله هرسین مقصد گردشگران اروپایی

به گزارش مجله وتورلد، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تمدن 11هزارساله مناطق لک نشین کرمانشاه، مقصد گردشگران اروپایی شد.

تمدن 11هزارساله هرسین مقصد گردشگران اروپایی

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، شکوفه مهدی آبادی سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل، امروز چهارشنبه 25 اردیبهشت 98، ضمن ابراز خرسندی از استقبال جامعه محلی جهت توسعه و تاسیس اقامتگاههای بوم گردی درمیان مناطق لک زبان گفت: وجود جاذبه های تاریخی و فرهنگی با پیشینه تمدن 11 هزارساله در آثار یک جانشینی در این مناطق همچون تپه گنج دره هرسین با قلعه باستانی سرماج ، میراث جهانی بیستون در کنار طبیعت به غایت زیبای دشت فراش ، رودخانه خروشان گاماسیاب و کوههای سر به فلک کشیده، تور های گردشگری فرهنگی و طبیعت گردی را به دیار مردمان این خطئه در مناطق روستایی کشانده است.

او ادامه داد: این اتفاق میمون با تعامل و همکاری دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری صاحب نام تهرانی و فعالان بومی گردشگری اجرا شده است.

مهدی آبادی اضافه نمود: خریداران اروپایی این تورها که راستا و مقصدشان استانهای جنوب غربی و غرب کشور بوده، طی نظرسنجی کرمانشاه را به واسطه تنوع جاذبه های گردشگری، اقلیم و آب و هوا، خدمات اقامت و پذیرایی در صدر استانهای خوزستان ، زنجان، آذربایجان و سایر مقاصد این تور دانسته اند.

وی گفت: روستای سرماج هرسین از نگاه گردشگران خارجی شایسته ترین میزبان فرهنگی با طبیعت زیبا و مردمانی مهربان شناخته شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 311

به "تمدن 11هزارساله هرسین مقصد گردشگران اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدن 11هزارساله هرسین مقصد گردشگران اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید