تساوی لیورپول و منچستریونایتد در دربی شمال غرب، پیروزی سخت بایرن مونیخ با درخشش مولر

به گزارش مجله وتورلد، خبرگزاری خبرنگاران- اولین دربی شمال غرب انگلیس در فصل 21-2020 برنده ای نداشت.

تساوی لیورپول و منچستریونایتد در دربی شمال غرب، پیروزی سخت بایرن مونیخ با درخشش مولر

به گزارش خبرنگاران، منچستریونایتد و لیورپول در نبرد تیم های اول و دوم لیگ برتر رو به روی هم نهاده شدند. در یک بازی که موقعیت های مسلم زیادی نداشت، بازی از لحاظ کیفیت موقعیت ها تقریبا برابر بود. در پایان منچستریونایتد با 37 امتیاز در صدر جدول ایستاد و لیورپول هم با 34 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی نهاده شد.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند. اولین فرصت در دقیقه 17 و با پاس به بیرون سادیو مانه برای لیورپول ایجاد شد، اما ضربه بابی فرمینو از کنار دروازه داوید دخیا به بیرون رفت. در اواسط نیمه نخست بود که یونایتد در منطقه ای بسیار خوب صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد، اما ضربه برونو فرناندز با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. لحظاتی بعد محمد صلاح با حرکتی تماشایی برای لیورپول موقعیت سازی کرد، اما ضربه زمینی بابی فرمینو از درون محوطه دقیق نبود و در اختیار دخیا نهاده شد. در ادامه باز هم جریان بازی آرام دنبال شد و نیمه نخست کم هیجان به تساوی بدون گل به اتمام رسید.

یونایتد نیمه دوم را بهتر شروع کرد و در دقیقه 52 می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه آنتونی مارسیال با حضور به موقع فابینیو دفع شد. دقایقی بعد و روی ارسال عرضی مارکوس راشفورد بود که برونو فرناندز در موقعیتی مناسب تا آستانه باز کردن دروازه آلیسون پیش رفت، اما ضربه زمینی او در دهانه دروازه توسط سنگربان لیورپول دفع شد. در دقیقه 76 این بار تیاگو آلکانتارا از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه یونایتد امتحان کرد، اما داوید دخیا با عکس العملی تماشایی دروازه را نجات داد.

در دقیقه 83 یونایتد صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل رجحان شد. ارسال عرضی آرون فان بیساکا در مقابل دروازه به پل پوگبا رسید، اما ضربه محکم او مهار فوق العاده آلیسون همراه شد و این فرصت فوق العاده از دست رفت. در ادامه کوشش دو تیم برای زدن گل رجحان بی نتیجه ماند و ملاقات حساس لیورپول و منچستریونایتد با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

- بایرن مونیخ به سختی پیروز شد از سد فرایبورگ عبور کند، تا پس از سپری کردن یک هفته ناامیدکننده، بار دیگر به فرایند پیروزی بازگردد و بدین ترتیب با 36 امتیاز و فاصله ای چهار امتیازی با تیم دوم جدول، حضور خود در صدر جدول بوندسلیگا را تثبیت کند. توماس مولر مرد اول تیمش در این ملاقات بود، بازیکنی که یک پاس گل زیبا داد و گل رجحان تیمش را به ثمر رساند.

فرایبورگ که با کسب پنج برد متوالی در بوندسلیگا، حریف سرسختی برای بایرن مونیخ بود، با نتیجه 2-1 مغلوب میزبان خود شد، تا بدین ترتیب با 23 امتیاز، در صندلی هشتم جدول رده بندی باقی بماند. شاید مهمترین صحنه بازی، در دقایق پایانی رقم خورد، جایی که ضربه بازیکنان فرایبورگ به تیر افقی دروازه برخورد کرد و بهترین فرصت برای به تساوی رسیدن بازی از دست رفت.

توضیح گل ها:

بایرن مونیخ 1-0 فرایبورگ | روبرت لواندوفسکی (7): حرکت سرژ گنابری از جناح راست با پاس به توماس مولر همراه بود و او نیز با یک تک ضرب به توپ لواندوفسکی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این مهاجم لهستانی نیز با یک شوت محکم گل اول بازی را به ثمر رساند.

بایرن مونیخ 1-1 فرایبورگ | نیلس پترسن (62): کرنر ارسالی توسط بازیکنان فرایبورگ با ضربه سر نیکولاس هوفلر همراه شد و توپ به نیلس پترسن رسید و او نیز با یک ضربه سر دروازه بایرن مونیخ را گشود و کوشش مانوئل نویر هم مانع باز شدن دروازه اش نشد.

بایرن مونیخ 2-1 فرایبورگ | توماس مولر (74): ارسال کینگزلی کومان به داخل محوطه جریمه با ضربه لروی سانه همراه شد و توپ به توماس مولر رسید و او نیز با یک ضربه دروازه فرایبورگ را گشود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1487

به "تساوی لیورپول و منچستریونایتد در دربی شمال غرب، پیروزی سخت بایرن مونیخ با درخشش مولر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی لیورپول و منچستریونایتد در دربی شمال غرب، پیروزی سخت بایرن مونیخ با درخشش مولر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید