تحقق فعالیت های فرهنگی در بستر شبکه سازی اجتماعی در سال نو ، توسعه فعالیت ها در فضای مجازی

به گزارش مجله وتورلد، معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: اولویت فرهنگی دانشگاه تهران در سال تازه تحقق فعالیت های فرهنگی در بستر شبکه سازی اجتماعی است.

تحقق فعالیت های فرهنگی در بستر شبکه سازی اجتماعی در سال نو ، توسعه فعالیت ها در فضای مجازی

بهرامی احسان، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به مهمترین فعالیت پیش بینی شده برای سال نو گفت: در سال نو شبکه سازی روابط و نظارت استادان با دانشجویان را در دستور کار داریم که تحقق فعالیت های فرهنگی در بستر شبکه سازی اجتماعی صورت گیرد.

بهرامی احسان اضافه کرد: بخش بزرگی از فعالیت ما در دانشکده، انجمن ها، نشریات و تشکل های دانشجویی است که می توانیم استادان را به عنوان مشاور برای آن ها در نظر بگیریم که دانشجویان از نظارت و راهبری اساتید بهره مند شوند.

وی گفت: ما دانشجویان را رها نمی کنیم که به تنهایی کار انجام گردد کانون های فرهنگی هم به این ترتیب با حضور اساتید اداره خواهند شد اصل اقدامات در سال نو شبکه سازی فعالیت هایی بین استاد و دانشجوست که با استفاده از اساتید بتوانیم فعالیت های فرهنگی را توسعه دهیم.

بهرامی احسان اظهار داشت: عمده ترین تمرکز ما برای فعالیت های سال آینده در این قسمت خواهد بود بعلاوه بحث آزاداندیشی را ادامه خواهیم داد که در حال حاضر کرسی های آزاداندیشی اساتید راه اندازی شده و در سال نو نیز بخش دانشجویی آن را راه اندازی می کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران در مورد ادامه فعالیت ها در بستر فضای مجازی گفت: فعالیت های مجازی بخش اجتناب ناپذیر دانشجویی است و در تقویت و توسعه این فعالیت ها اقدام خواهیم کرد. با توجه به نوع برنامه ها پیگیری هایی برای رشد آن ها در این فضا خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2076

به "تحقق فعالیت های فرهنگی در بستر شبکه سازی اجتماعی در سال نو ، توسعه فعالیت ها در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق فعالیت های فرهنگی در بستر شبکه سازی اجتماعی در سال نو ، توسعه فعالیت ها در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید