بیرو در خرم آباد اکران می گردد

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران، دبیرخانه چهلمین جشنواره فیلم فجر، ظهر امروز فهرست فیلم های قابل اکران در هفتمین جشنواره فیلم فجر لرستان را گفت که بر این اساس فیلم سینمایی بیرو که به داستان زندگی علیرضا بیرانوند، دروازبان لرستانی تیم ملی ایران می پردازد، دوشنبه 18 بهمن ماه در سینما استقلال خرم آباد اکران خواهد شد.

بیرو در خرم آباد اکران می گردد

طبق فهرست اعلام شده از سوی دبیرخانه چهلمین جشنواره فیلم فجر، 16 فیلم از بخش سودای سیمرغ این رویداد از آدینه پانزدهم بهمن ماه تا آدینه 22 بهمن ماه به مدت یک هفته در لرستان به روی پرده خواهد رفت.

علاوه بر بیرو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی، فیلم های سینمایی خائن کشی، درب، دیدار خصوصی، ماهان، مرد بازنده، هناس، بدون قرار قبلی، شب طلایی، موقعیت مهدی، شادروان، برف آخر، شهرک، علف زار، دسته دختران و ضد نیز برای علاقه مندان لرستانی سینما اکران می گردد.

فیلم های این دوره در دو سانس و از ساعت 18 تا 20 و 20:30 تا 22:30 در دو سالن یک و دو سینما استقلال اکران می شوند و فروش بلیط نیز به صورت اینترنتی و به وسیله سایت اختصاصی جشنواره خواهد بود.

بنا بر این گزارش، جدول اکران فیلم های جشنواره، تا ظهر فردا به وسیله پرتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سایت سینما استقلال و تبلیغات میدانی سطح شهر اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2032

به "بیرو در خرم آباد اکران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرو در خرم آباد اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید