بوندس لیگا، توقف دورتموند در خانه آگزبورگ، افزایش شانس لایپزیگ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان

به گزارش مجله وتورلد، شاگردان مارکو رز در هفته بیست و چهارم رقابت های بوندس لیگا به یک تساوی در خانه تیم شانزدهم جدول بسنده کردند.

بوندس لیگا، توقف دورتموند در خانه آگزبورگ، افزایش شانس لایپزیگ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از هفته بیست و چهارم بوندس لیگا امروز (یکشنبه) تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در خانه آگزبورگ با قبول تساوی یک-یک متوقف شد.

تورگان آزار در دقیقه 35 گل نخست بازی را زد تا دورتموند پیش بیفتد. این گل اما سبب نشد تا هفدهمین پیروزی فصل زردپوشان رقم بخورد چرا که آگزبورگ رده شانزدهمی در دقیقه 78 به وسیله نواه سارنرن کار را به تساوی کشاند.

با این نتیجه دورتموند 50 امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول باقی می ماند اما نسبت به هفته گذشته فاصله اش با بایرن مونیخ صدرنشین بیشتر شد و به 8 امتیاز افزایش پیدا کرد. تیم آگزبورگ هم با این تساوی 23 امتیازی شد و به رده پانزدهم صعود کرد.

ساعتی پیش از این هم تیم فوتبال لایپزیگ پیروز شده بود میزبان خود بوخوم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. کریستوفر انکونکو هشت دقیقه به انتها کار تنها گل مسابقه را به ثمر رساند تا لایپزیگ ضمن کسب دوازدهمین پیروزی اش و 40 امتیازی شدن، به رده چهارم جدول بوندس لیگا صعود کند و شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده افزایش دهد. بعلاوه تیم بوخوم هم با 29 امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2056

به "بوندس لیگا، توقف دورتموند در خانه آگزبورگ، افزایش شانس لایپزیگ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوندس لیگا، توقف دورتموند در خانه آگزبورگ، افزایش شانس لایپزیگ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید