برترین بسته چای کیسه ای به پیشنهاد خریداران فروشگاه های اینترنتی

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران- قیمت چای خارجی طبق آخرین آمار های رسمی سال 1401 را با رشد تقریبا 30 درصدی پشت سر گذاشته است. مرکز آمار در آخرین گزارشی که اواخر زمستان پارسال ارائه کرد، با مقایسه قیمت بسته های نیم کیلویی چای خارجی به این عدد رسید و بعد از آن گزارش جدیدی از قیمت اقلام خوراکی به شکل رسمی منتشر نشده است. آنالیز های خبرنگاران نشان می دهد در همین چهار هفته ای که از 1402 گذشته، اغلب بسته های پرفروش چای کیسه ای که اتفاقا جزو گزینه های پیشنهادی خریداران اینترنتی قرار دارند، نسبت به قبل از تعطیلات نوروز چیزی نزدیک 10 درصد گران شدند.

برترین بسته چای کیسه ای به پیشنهاد خریداران فروشگاه های اینترنتی

به گزارش خبرنگاران، چای کیسه ای شهرزاد در بسته های 25 تایی حدود 52 هزار تومان فروخته می گردد. یعنی می توانیم قیمت هر کدام از کیسه های چای شهرزاد را حدود دو هزار و 80 تومان حساب کنیم. در همین چند روزی که از تعطیلات عید فطر می گذرد، پنج هزار تومان به قیمت چای کیسه ای شهرزاد اضافه شده و اردیبهشت پارسال یعنی یک سال قبل آن را حدود 24 هزار تومان می فروختند. چای کیسه ای شهرزاد یکجور چای سیاه خارجی از نوع هندی است که معمولا برای دم شدن به حدود چهار دقیقه زمان احتیاج دارد.

خرید چای کیسه ای رابسین 115 هزار تومان هزینه دارد. جزو گرا ن ترین برند های چای کیسه ای در سوپرمارکت ها و فروشگاه های اینترنتی است که البته بسته بندی آن با مدل هایی که تا حالا دیدیم فرق می نماید و به جای اینکه چای را در کیسه های سلولوزی بگذارند، از ساشه های آلومینیومی استفاده کردند. برند رابسین این چای را که از نوع سی تی سی یا همان کله مورچه ای است، از هند وارد وارد می نماید. در این بسته 50 تا کیسه چای سیاه با طعم هل گذاشتند تا قیمت هر کدام از آن ها را نزدیک دو هزار و 300 تومان درنظر بگیریم. البته به جز بسته چای کیسه ای با طعم هل، از همین برند چای کیسه ای با طعم برگاموت یا دارچین هم در بازار وجود دارد و آن ها را با همین قیمت می فروشند.

چای کیسه ای گلستان الان نزدیک 32 هزار تومان فروخته می گردد. ابتدای سال همین بسته را 29 هزار تومان می فروختند و حالا ظرف یک ماه چای کیسه ای گلستان تقریبا 10 درصد گران شده است. در این بسته 25 تا کیسه جای سیاه وجود دارد که یک مدل چای هندی است و خود برند گلستان توصیه می نماید دست کم سه دقیقه برای دم کشیدن آن باید صبر کنیم.

چای کیسه ای بهرامن یکی دیگر از گزینه های نسبتا گرانقیمت است که خرید آن به وسیله مشتریان اینترنتی توصیه شده است. قیمت چای کیسه ای بهرامن الان دقیقا 100 هزار تومان آب می خورد و، چون در کدام از بسته ها 25 تا کیسه چای می گذارند، قیمت هر کدامشان را باید چهار هزار تومان بدانیم. چای سیاه کیسه ای بهرامن یک چای خارجی از نوع عطری است.

چای سی تی سی که به نام کله مورچه ای هم شناخته می گردد، جزو مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای خرید چای است. حالا بین برند هایی که در سوپرماکت ها و فروشگاه های اینترنتی وجود دارد، چای کیسه ای سی تی سی برند چهارفصل را باید جزو مالی ترین بسته های چای کیسه ای حساب کنیم. در این بسته 14 تا چای کیسه وجود دارد و قیمتش به 28 هزار تومان رسیده است. برند چهارفصل این چای را از کنیا آورده.

چای کیسه ای برند رفاه لاهیجان 86 هزار و 300 تومان فروخته می گردد. ایرانی است و به همین دلیل هواداران خاص خودش را دارد. در این بسته 100 تا کیسه چای کیسه گذاشتند و می توانیم ارزش هر کدام را 863 تومان لحاظ کنیم. برای دم شدن چای کیسه ای رفاه لاهیچان که یکجور چای عطری است، حداقل باید پنج دقیقه صبر کرد.

خرید چای کیسه ای دوغزال مدل ارل گری حول وحوش 103 هزار تومان تمام می گردد. در این بسته 100 تا تی بگ هست و قیمت هر کدام آن ها نزدیک هزار تومان محاسبه می گردد. ارل گری یکجور چای مخلوط است که با اضافه کردن عصاره ترنج و ترکیب آن با چای به دست می آید و به همین دلیل جزو نمونه های عطری محسوب می گردد.

برند

تعداد

قیمت

شهرزاد

25 کیسه

51 هزار و 900 تومان

رابسین

50 کیسه

115 هزار تومان

گلستان

25 کیسه

32 هزار تومان

بهرامن

25 کیسه

100 هزار تومان

چهارفصل

14 کیسه

28 هزار تومان

رفاه لاهیجان

100 کیسه

86 هزار و 300 تومان

دوغزال

100 کیسه

103 هزار تومان

منبع: فرارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2267

به "برترین بسته چای کیسه ای به پیشنهاد خریداران فروشگاه های اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین بسته چای کیسه ای به پیشنهاد خریداران فروشگاه های اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید