بلان: المپیاکوس در نیمه اول کار ما را سخت نموده بود ، مارکینیوس مقصرباز شدن دروازه نبود

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران: سرمربی قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه فرانسه با ابراز رضایت از کوشش شاگردانش در یونان تاکید نمود مدافع برزیلی تیمش در تک گلی که پاریسی ها خوردند، مقصر نبوده است.

بلان: المپیاکوس در نیمه اول کار ما را سخت نموده بود ، مارکینیوس مقصرباز شدن دروازه نبود

به گزارش خبرنگاران، در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن فرانسه شب گذشته در خانه المپیاکوس یونان به پیروزی پر گل 4 بر یک دست یافت تا با قرار دریافت در صدر جدول گروه C آغاز مقتدرانه ای داشته باشد.

پس از این بازی، لوران بلان، سرمربی نماینده فرانسه گفت: از نتیجه راضی ام اما واقعیت این است که المپیاکوس در نیمه اول ما را به دردسر انداخت. آنها با حملات شان ما را در نیمه خودی تحت فشار قراردادند و ما باید کاری برای خلاص شدن از زیر این فشار انجام می دادیم. البته فشار بی امان المپیاکوس انرژی این تیم را گرفت که نتیجه اش را در نیمه دوم دیدیم. در ادامه نوبت ما شد که حریف را تحت فشار قرار دهیم، توپ را در اختیار بگیریم و ریتم هجومی به بازی مان بدهیم. در نیمه دوم خطوط سه گانه تیم ما بهتر کار کردند و به هم نزدیک تر شدند، به همین دلیل توانستیم از فضاهایی که حریف خالی می گذاشت استفاده کنیم.

بلان اضافه نمود: توانستیم همان طور که می خواستیم تاکتیک مان را به حریف تحمیل کنیم. اسکیل لاوتزی را به میدان فرستادم چون لوکاس مصدوم بود. مزیت بزرگی است که روی نیمکت تیم تان چنین بازیکنان طراز اولی داشته باشید. مارکینیوس هم در شرایطی به میدان رفت که 4 ماه بازی نکرده بود. او برای یک بازی 90 دقیقه ای آماده نبود و در نیمه اول همان مشکلاتی را داشت که دیگر اعضای تیم داشتند. او در صحنه گلی که خوردیم و کار را به تساوی کشاند، مقصر نبود. او در نیمه دوم پیشرفت کرد و یک گل هم به ثمر رساند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 416

به "بلان: المپیاکوس در نیمه اول کار ما را سخت نموده بود ، مارکینیوس مقصرباز شدن دروازه نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلان: المپیاکوس در نیمه اول کار ما را سخت نموده بود ، مارکینیوس مقصرباز شدن دروازه نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید