برهانی: شکست مقابل ذوب آهن تلنگر خوبی بود، استقلال می تواند پیروز دربی باشد

به گزارش مجله وتورلد، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: شاید شکست در بازی با ذوب آهن تلنگری بود تا بازیکنان در ملاقات بعدی جدی تر و با انگیزه تر باشند.

برهانی: شکست مقابل ذوب آهن تلنگر خوبی بود، استقلال می تواند پیروز دربی باشد

آرش برهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته بیست ودوم لیگ برتر گفت: بازیکنان به دلیل بازی های سنگین لیگ قهرمانان آسیا خسته بودند. غیبت بازیکنان مصدوم نیز تأثیرگذار بود. بازیکنانی که بازی کردند، شاداب نبودند و همه اینها دست به دست داد تا این نتیجه رقم بخورد. امیدوارم با رسیدن بازیکنان مصدوم و انجام ریکاوری خوب، استقلال با شرایط بهتری به مصاف پرسپولیس برود.

وی با اشاره به دربی روز آدینه هفته جاری توضیح داد: بازیکنان استقلال باید هر چه زودتر شکست مقابل ذوب آهن را فراموش نمایند و برای دربی آماده شوند. پیروزی مقابل پرسپولیس می تواند تیم را به جدول بازگرداند. هنوز بازی های زیادی باقی مانده و استقلال می تواند با شکست پرسپولیس و دریافت نتیجه در بازی های آینده امیدوار باشد.

باید با شکست پرسپولیس شرایط خودمان را بهتر کنیم. مربی پیشین استقلال با بیان این جمله گفت: شاید باخت برابر ذوب آهن تلنگری برای تیم باشد تا در بازی بعدی خیلی جدی تر و با انگیزه بیشتر به میدان بروند. بازیکنان بهتر است این شکست را فراموش نمایند و بدانند فارغ از بحث دربی از نظر امتیازی چه بازی مهمی در پیش دارند.

برهانی اظهار داشت: در دربی همواره تیمی که جسورتر بوده، از کوچکترین موقعیت ها استفاده نموده و از لحاظ روحی روانی شرایط بهتری داشته است، برنده شده است. بازیکنان استقلال از نظر انگیزشی، روانی و فنی خیلی بهتر از پرسپولیس هستند و می توانند نتیجه دربی را به سود خودشان نمایند.

استقلال دوست ندارد به سپاهان و پرسپولیس برسد!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1679

به "برهانی: شکست مقابل ذوب آهن تلنگر خوبی بود، استقلال می تواند پیروز دربی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برهانی: شکست مقابل ذوب آهن تلنگر خوبی بود، استقلال می تواند پیروز دربی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید