بازداشت اعضای تیم جنوبی با کالای قاچاق!

به گزارش مجله وتورلد، اتوبوس کاروان تیم دسته سومی خلیج فارس ماهشهر به دلیل قاچاق کالا توقیف شد و اعضای این تیم 5 ساعت را در پاسگاه گذراندند.

بازداشت اعضای تیم جنوبی با کالای قاچاق!

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه ، تیم فوتبال خلیج فارس بندر ماهشهر در هفته ششم رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور امروز چهارشنبه در اصفهان میهمان تیم صنعت ابریشم خواهد بود ولی در حالی که قرار بود کاروان تیم فوتبال خلیج فارس بندر ماهشهر شب گذشته بندرماهشهر را به مقصد اصفهان ترک کنند اما اتوبوس حامل کاروان این تیم صبح روز سه شنبه در ایست بازرسی شهرکرد توقیف و همه اعضای این تیم بازداشت شدند.

ماجرا از این قرار است که مدیران این تیم پس از اینکه شورای راهبردی و فرمانداری بندرماهشهر اجازه نداشتند اتوبوسی را در اختیار کاروان تیم فوتبال خلیج فارس قرار دهند بلافاصله اتوبوسی را برای سفر به اصفهان از ترمینال بندرماهشهر کرایه کردند تا راهی اصفهان شوند اما در بین راه و در ایست بازرسی شهرکرد پس از بازرسی اتوبوس توسط ماموران نیروی انتظامی معین شد که اتوبوس حامل کاروان این تیم کالای قاچاق جاسازی شده است.

پس از کشف و ضبط کالاهای قاچاق و انتقال اتوبوس به ستاد مبارزه با قاچاق، راننده های اتوبوس به همراه تمامی اعضای تیم فوتبال خلیج فارس بندر ماهشهر بازداشت شده به فرماندهی انتظامی شهرکرد منتقل می شوند. پس از این اتفاق و بازپرسی از اعضای این تیم فوتبال و همچنین ارائه مدارک و مستندات لازم توسط جهاد پژوهان مدیر تیم فوتبال خلیج فارس بندرماهشهر اعضای تیم ماهشهری پس از حدود 5 ساعت حضور در ساعت 11 صبح از بازداشتگاه آزاد می شوند و با اتوبوسی دیگر به اصفهان سفر می کنند.

عسکری، مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر در این خصوص صحبت هایی انجام داده که در زیر مرور می کنیم:

هیچ ارگانی به ما اتوبوس نداد

تیمی که هنوز یک باخت ندارد شایسته این بی مهری نیست، از چند روز قبل مکاتباتی را با اداره ورزش و فرمانداری بندر ماهشهر برای اینکه یک دستگاه اتوبوس را در اختیار ما قرار دهند انجام داده بودم اما متاسفانه هیچ یک از این ارگان ها اتوبوسی را در اختیار ما قرار ندادند. و حتی تلفنی هم با کننده محترم صحبت کردم ولی جواب نه شنیدم. برای اینکه خودمان را برای برگزاری دیدار هفته ششم برابر صنعت ابریشم به اصفهان برسانیم، مجبور شدیم یک دستگاه اتوبوس از ترمینال بندر ماهشهر کرایه کنیم متاسفانه در بین راه و در یکی از ایست بازرسی های شهرکرد متوجه شدیم که اتوبوس حامل کالای قاچاق است که پس از کشف و ضبط کالاها راننده و تمامی اعضای تیم به پاسگاه منتقل شدند.

اعضای تیم ما در پاسگاه بلاتکلیف بودند

تمام اعضای تیم ما از نیمه شب گذشته تا صبح در پاسگاه بلاتکلیف بودند و معین نبود که چه سرنوشتی در انتظار آنها است ما پیروز شدیم مقتدرانه از مرحله اول به مرحله نهایی لیگ دسته سوم صعود کنیم و در حال حاضر در گروه مان تیم صدر جدول هستیم و یکی از مدعیان اصلی صعود محسوب می شویم. تا بدین جا باشگاه به صورت شخصی اداره شده و کلیه هزینه های تیم را از جیب شخصی خودمان پرداخت کرده ایم با این وجود هیچ وقت نسبت به عدم حمایت مسئولین نیز صحبت و یا اعتراضی نکرده ایم اما می خواهم بدانم یک اتوبوس چقدر هزینه دارد که واقعاً مسئولین نمی توانند از عهده پرداخت آن بربیایند؟ از شش ماه قبل در جلسه ای با کننده محترم این معضلات و مسائل را مطرح کردیم و قرار شد مشکل بازرسی حل و فصل شود ولی متاسفانه بازرسی استان اجازه هیچگونه هزینه ای را نمی دهد و عملا این مشکل گریبان کل شهرستان را گرفته است و توقع داریم این معضل به طور جد در دستور کار کننده محترم قرار گیرد. اتفاقات این چنینی برای شهرستانی که از بیرون بهش نگاه صنعتی و ثروتمندی دارند خوب و در خور شان باشگاهش نیست و این اقدامات می تواند بر روحیه بازیکنان تاثیر منفی بگذارد بازیکنان ما از دیشب استراحت نداشته اند و با این شرایط نمی دانم چطور به مصاف حریف خواهیم رفت.

بازیکنان از دیشب استراحت نداشته اند

اتفاقات این چنینی برای شهرستانی که از بیرون بهش نگاه صنعتی و ثروتمندی دارند خوب و در خور شان باشگاهش نیست و این اقدامات می تواند بر روحیه بازیکنان تاثیر منفی بگذارد بازیکنان ما از دیشب استراحت نداشته اند و با این شرایط نمی دانم چطور به مصاف حریف خواهیم رفت.

گفتنی است، تیم خلیج فارس هم اکنون در اصفهان حضور دارد تا فردا در دیدار مقابل گل ابریشم قرار بگیرد. شاگردان موسی قنواتی مربی بومی ماهشهر که سابقه صعود با سه تیم به لیگ دسته دوم را دارد، در تیم خلیج فارس بندر ماهشهر هم اکنون از پنج بازی قبل خود چهار برد و یک تساوی دارند و از شانس بالایی برای صعود به لیگ دو برخوردار هستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1701

به "بازداشت اعضای تیم جنوبی با کالای قاچاق!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت اعضای تیم جنوبی با کالای قاچاق!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید