ایتالیا و اسپانیا از اتحادیه اروپا خواستند برای مبارزه با بیکاری چاره اندیشه کند

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران: نخست وزیران اسپانیا و ایتالیا از اتحادیه اروپا خواستند تا به منظور جلوگیری از افزایش روز افزون نرخ بیکاری در قاره سبز، چاره ای اندیشه کند.

ایتالیا و اسپانیا از اتحادیه اروپا خواستند برای مبارزه با بیکاری چاره اندیشه کند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اسپانیایی زبان تله سور؛ ماریانو راخوی و انریکو لتا نخست وزیران اسپانیا و ایتالیا روز دوشنبه در مصاحبه ای خبری از مقامات اتحادیه اروپا خواستند تا به منظور جلوگیری از افزایش نرخ بیکاری در کشورهای اروپایی چاره ای اندیشه نمایند.

مقامات هر دو کشور بیان کردند که برای مبارزه با بیکاری در نشست اتحادیه اروپا که در ماه جولای برگزار خواهد شد پیشنهاداتی ارائه خواهند کرد.

لتا در رابطه با رابطه جوانان و معضل بیکاری در اروپا گفت: ما موظف هستیم برای جوانان مان فرصت های شغلی مناسبی فراهم کنیم . در حال حاضر جوانان ما بسیار ناامید هستند و توانایی تصمیم گیری برای آینده خود را ندارند.

لتا در ادامه اضافه کرد : در صورتی که نتوانیم فرصت شغلی برای جوانان خود ایجاد کنیم با جنبش های ضداروپایی روبرو خواهیم شد و این چیزی است که هیچیک از شهروندان اروپایی خواهان آن نیستند.

راخوی نیز از مقامات اتحادیه اروپا خواسته است که هرچه زودتر برای مبارزه با بحران مالی تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.

لتا نیز بیان کرد که در صورتی که تا پیش از برگزاری این نشست تصمیمات لازم اتخاذ نگردد در واقع این نشست با شکست روبرو خواهد شد.

نخست وزیر ایتالیا در رابطه با این نشست بیان کرد: ما از این موقعیت استفاده خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت تا این فرصت از دست برود. نخواهیم گذاشت اشتباهاتی که در گذشته اتفاق افتادند مجددا تکرار شوند.

راخوی نیز خاطر نشان کرد:در این نشست می بایست مسئله بیکاری و مسائل مربوط به بانک های مرکزی را حل کنیم. ما امیدوار هستیم تا دیگر کشورهای عضو اتحادیه نیز با ما موافق باشند و کوشش خود را به کار گیرند تا پیشنهادات خود را تا پیش از برگزاری این نشست ارائه دهند.

از سال 2008 که کشورهای اروپایی گرفتار بحران مالی شده اند، نرخ بیکاری در این کشورها روز به روز افزایش می یابد. این افزایش باعث شده است که تظاهرات های وسیعی در کشورهای مختلف قاره سبز برگزار گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 306

به "ایتالیا و اسپانیا از اتحادیه اروپا خواستند برای مبارزه با بیکاری چاره اندیشه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا و اسپانیا از اتحادیه اروپا خواستند برای مبارزه با بیکاری چاره اندیشه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید