اکثریت مردم آمریکا عملکرد دولت درمقابله با کرونا را ضعیف می دانند

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، همزمان با افزایش شمار قربانیان کرونا در آمریکا به رقمی بالغ بر 12 هزار نفر نتایج یک نظرسنجی جدید که به ابتکار سی ان ان اجرا شده نشان می دهد که اکثریت مردم آمریکا (55 درصد) می گویند که دولت فدرال در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده ضعیف عمل نموده است.

اکثریت مردم آمریکا عملکرد دولت درمقابله با کرونا را ضعیف می دانند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

در این میان، 80 درصد مردم آمریکا شرایط وخیم تری را به لحاظ شیوع این بیماری پیش بینی می نمایند، و اکثریت (55 درصد) احساس می نمایند که رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با شیوع این ویروس کارهای بیشتری می توانست انجام دهد، و 37 درصد نیز می گویند که ظرف چندروز گذشته نسبت به شیوع این ویروس نگرانی بیشتری را تجربه می نمایند.

همچنین از هر پنج نفر یک نفر (22 درصد) می گوید که شخصاً فردی را می شناسند که به این ویروس مبتلا شده، رقمی که نسبت به نظرسنجی دو هفته گذشته دوبرابر شده است.

همچنین اکثریت 52 درصدی عملکرد ترامپ در مقابله با شیوع کرونا را تأیید نمی نمایند (در مقابل 45 درصد افراد که این عملکرد را تأیید می نمایند). این ارقام در اوایل ماه مارس 41 درصد تأیید و 48 درصد عدم تأیید بود.

با این حال، 55 درصد می گویند که رئیس جمهور ترامپ می توانست اقدامات بیشتری را برای مقابله با شیوع این کرونا انجام دهد، در حالی که تنها 43 درصد می گویند که رئیس جمهور در حال اجرا هرگونه اقدام ممکن است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 957

به "اکثریت مردم آمریکا عملکرد دولت درمقابله با کرونا را ضعیف می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکثریت مردم آمریکا عملکرد دولت درمقابله با کرونا را ضعیف می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید