امیدوارم برف در مونترال پیروز باشد، مدیران به سینمای مستقل توجه نمایند

به گزارش مجله وتورلد، مهدی رحمانی کارگردان سینمای ایران درباره تازه ترین حضور جهانی فیلم برف که قرارست در جشنواره مونترال به نمایش درآید به خبرنگاران گفت: این برای بار سوم است که این فیلم به یک جشنواره جهانی راه پیدا می نماید. جشنواره مونترال کانادا از صندلی ویژه ای در میان جشنواره های جهان برخوردار است و امیدوارم برف حضور موفقی در این جشنواره داشته باشد.

امیدوارم برف در مونترال پیروز باشد، مدیران به سینمای مستقل توجه نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور سفر کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی ادامه داد: چندین نماینده از سینمای ایران در چند ماه گذشته در جشنواره های مختلف اکران شده و مورد توجه برگزارنمایندگان فستیوال های جهانی قرار گرفتند که این موضوع برای من بسیار خشنود نماینده است. به تازگی هم فیلم امروز به کارگردانی رضا میرکریمی به عنوان نماینده سینمای ایران در جشنواره تورنتو پذیرفته شده که به نوبه خود اتفاق مهمی است.

کارگردان فیلم دیگری با تاکید بر اینکه مسئولان سینمایی ضروری است موفقیت های جهانی سینمای ایران را جدی بگیرند، عنوان نمود: امیدوارم مدیران سینمای ایران از کنار این مساله به سادگی عبور ننمایند و به سینمای مستقل توجه بیشتری داشته باشند و آن را حمایت نمایند. اغلب فیلم هایی که در جشنواره های جهانی به عنوان نماینده سینمای ایران حاضر می شوند فیلم هایی هستند که به صورت مستقل و بدون هیچ حمایتی فراوری می شوند.

کارگردان فیلم پنهان درباه همکاری نکردن متولیان اکران برای ادامه نمایش فیلمش در سینماهای تهران گفت: متاسفانه اکران عید فطر پیش روی ما بود و با وجود نامه نگاری و درخواست های مختلفی که به شورای صنفی نمایش ارائه کردم، همکاری برای ادامه اکران فیلم برف در سینماهای تهران صورت نگرفت. امیدوارم بخشی از لطمه هایی که در اکران به فیلم برف خورد در فروش نسخه خانگی فیلم تامین گردد.

رحمانی اضافه نمود: هنوز امتیاز بخش نسخه شبکه نمایش خانگی این فیلم را به شرکتی واگذار نکردم. با برنامه ریزی هایی صورت گرفته ترجیح می دهم که فیلم اوایل مهرماه در شبکه نمایش خانگی توزیع گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: فیلم برف در زمان اکرانش در ماه مبارک رمضان با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد و این فیلم هنوز در شهرستان ها در حال اکران است و فروش قابل توجه ای دارد.

این کارگردان درباره فعالیت های تازه اش گفت: در حال حاضر مشغول کار تازه ای نیستم ولی تصمیم دارم نگارش فیلمنامه تازه ام را تا چند ماه آینده شروع کنم.

فیلم برف بیش از این در بین نامزدهای Golden Goblet Award جشنواره بین المللی فیلم شانگهای در امسال میلادی حضور داشت و پس از آن در یکی از بخش های جشنواره بین المللی فیلم مسکو (2014) شرکت کرد و جشنواره مونترال کانادا سومین حضور جهانی این فیلم است.

برف سومین ساخته مهدی رحمانی پس از فیلم دیگری و پنهان و با پخش بین المللی ایران نوین فیلم است.

جشنواره فیلم مونترال از 21 آگوست تا 1 سپتامبر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 813

به "امیدوارم برف در مونترال پیروز باشد، مدیران به سینمای مستقل توجه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم برف در مونترال پیروز باشد، مدیران به سینمای مستقل توجه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید