افزایش 4 برابری بازدید گردشگران چینی از جاذبه های اصفهان

به گزارش مجله وتورلد، مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان امروز از افزایش چهار برابری بازدید گردشگران کشور چین از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری اصفهان پس از حذف لزوم اخذ ویزا ویژه شهروندان چینی برای ورود به ایران اطلاع داد.

افزایش 4 برابری بازدید گردشگران چینی از جاذبه های اصفهان

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی اصفهان، فریدون الله کمک، مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان امروز، شنبه چهارم آبان ماه با اعلام این مطلب اضافه کرد: با عنایت به تدابیر اجرا شده برای حذف لزوم اخذ ویزا سفر شهروندان کشور چین به ایران که توسط دولت جمهوری اسلامی ایران و با کوشش های وزارت میراث فرهنگی انجام شد، با رشد ورود گردشگران چینی به جاذبه های تاریخی و گردشگری اصفهان روبرو شده ایم.

او در همین رابطه اضافه کرد: آمارها حاکی است که از ابتدای امسال تا انتهای مهرماه بیش از 8هزار نفر گردشگر چینی از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری اصفهان بازدید به عمل آورده اند. این در حالی است که فقط در مهرماه امسال بیش از 2800نفر گردشگر چینی وارد جاذبه های تاریخی و گردشگری اصفهان شده اند.

الله کمک همچنین توضیح داد: مقایسه آمارها حاکی است که طی سال گذشته و حتی همزمان با ایام تعطیلات سال جدید چینی (در بهمن ماه 1397)، صرفا 1700 گردشگر چینی از جاذبه های اصفهان بازدید نموده بودند.

او همچنین ادامه داد: بازدید گردشگران خارجی از سایر ملیت ها از جاذبه های استان اصفهان نیز بر خلاف بعضی پیش بینی ها نه تنها در سال 1398 کاهش نداشته بلکه با رشدی معادل هشت درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان همچنین در رابطه با سیاست های جدید اداره کل میراث فرهنگی استان در باب توسعه کیفی گردشگری خارجی توضیح داد: سیاست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، پس از تشکیل وزارت میراث فرهنگی، کوشش در راستای بازاریابی برای کشورهای جدید هدف گردشگری از یک سو و افزایش ماندگاری گردشگران خارجی در استان اصفهان از سوی دیگر متمرکز شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 468

به "افزایش 4 برابری بازدید گردشگران چینی از جاذبه های اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 4 برابری بازدید گردشگران چینی از جاذبه های اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید