افتتاح 255 طرح صنعتی و معدنی آذربایجان شرقی در دهه فجر

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تشریح بخشی از طرح های ملی و مهم آماده بهره برداری در استان، از افتتاح 255 طرح صنعتی و معدنی همزمان با ایام الله دهه فجر اطلاع داد.

افتتاح 255 طرح صنعتی و معدنی آذربایجان شرقی در دهه فجر

حبیب امین زاده با بیان اینکه در راستای برنامه های محوری وزارت صمت در سال جهش فراوری شاهد افتتاح طرح ها و پروژه های صنعتی و معدنی ملی در منطقه خواهیم بود، اضافه نمود: علاوه بر افتتاح دو مگا پروژه ملی آهک هیدراته اهر و فاز نهایی کنسانتره نفلین سینیت کلیبر، پروژه های دیگری بالغ بر 255 طرح صنعتی و معدنی ایجادی و توسعه ای آماده افتتاح است.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، وی ادامه داد: این طرح های ایجادی و توسعه ای، با سرمایه گذاری نزدیک به 4000 میلیارد تومان و اشتغالزایی 4600 نفر در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین ضمن اشاره به بخشی از مهمترین پروژه های استان به ویژه در سطح ملی، ادامه داد : تعداد هفت طرح و پروژه صنعتی، معدنی و تجاری قابل افتتاح با میزان اشتغال 394 نفر و سرمایه گذاری 5300 میلیارد ریال در بخش های مختلف نیز از جمله پروژه های ملی و مهم استان در راستای برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جهش فراوری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1507

به "افتتاح 255 طرح صنعتی و معدنی آذربایجان شرقی در دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 255 طرح صنعتی و معدنی آذربایجان شرقی در دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید