ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع) در پایگاه اطلاع رسانی گردشگری ملک آباد

به گزارش مجله وتورلد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: پایگاه اطلاع رسانی گردشگری ملک آباد به مرکز خدمات دهی به زائران پیاده امام رضا (ع) تبدیل شده است.

ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع) در پایگاه اطلاع رسانی گردشگری ملک آباد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر با اعلام این خبر اضافه نمود: هم زمان با دهه پایانی ماه صفر و ورود زائران پیاده از مسیرهای منتهی به مشهد مقدس، به همت کانون هماهنگی تشکل های گردشگری استان، پایگاه اطلاع رسانی گردشگری ملک آباد در فاصله 40 کیلومتری مشهد به محلی برای استقبال و پذیرایی از زائران تبدیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی خراسان رضوی پس از بازدید از ایستگاه های پذیرایی زائران پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد اظهار کرد: با تلاش مردم و مسئولان شرایط بسیار مناسبی برای استقبال و پذیرایی از زائران پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس فراهم شده است.

دبیر ستاد خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در این ستاد برای پذیرایی و اسکان زائران رضوی در دهه پایانی صفر گفت: جلسه ستاد خدمات سفر پیش از آغاز دهه پایانی صفر با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شده و تمام پیش بینی های لازم انجام گرفته است.

مکرمی فر شرح داد: با توجه به همراهی همه جانبه مردم و دستگاه های اجرایی، تاکنون هیچ گونه مسئله ای خاصی برای زائران ایجاد نشده است. سال گذشته 435 هزار زائر پیاده در دهه پایانی ماه صفر وارد مشهد شده و امسال ورود بیش از 500 هزار نفر زائر پیاده به مشهد پیش بینی شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 585

به "ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع) در پایگاه اطلاع رسانی گردشگری ملک آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع) در پایگاه اطلاع رسانی گردشگری ملک آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید