احتمال باریک تر شدن iPhone 12 با فناوری جدید

به گزارش مجله وتورلد، فناوری جدید به اپل این اجازه را خواهد داد تا iPhone 12 باریک تر از قبل و با نمایشگر همواره روشن ساخته گردد.

احتمال باریک تر شدن iPhone 12 با فناوری جدید

به گزارش خبرنگار ، به نظر می رسد که iPhone 12 می تواند یکی از مهم ترین نسخه های گوشی های شرکت اپل در سال های اخیر باشد. ما تا به امروز شایعه ها و برآورد های زیادی درباره آن شنیده ایم که آخرین اخبار از زنجیره تأمین شرکت اپل اشاره به نوع جدیدی از فناوری نمایشگر در پرچمدار آینده اپل، iPhone 12 دارد.

خبر ها حاکی از این است که بعضی از مدل های iPhone 12 با نمایشگر های OLED فراوری شده توسط شرکت ال جی ارائه خواهند شد. بر اساس بعضی از منابع خبری، صفحه نمایش های به کار گرفته شده در iPhone 12 دارای مدار صفحه لمسی در خود نمایشگر هستند و این مدار در لایه جداگانه از صفحه نمایش قرار نگرفته است. این بدان معنا است که iPhone 12 دارای صفحه نمایش باریک تر و ارزان تر نسبت به گذشته خواهد بود، هرچند این مسئله باعث نخواهد شد که قیمت گوشی پایین تر از گذشته بیاید.

بر اساس این گزارش، ال جی میخواهد برای ساخت نمایشگر های iPhone 12 از فناوری اکید پلی کربنات با دمای پایین (LTPO) استفاده کند. این شرکت در ساخت اپل واچ 4 و اپل واچ 5 از این فناوری استفاده نموده است. این فناوری ساخت به طور بالقوه باعث می گردد که نمایشگر در مصرف انرژی نیز بهروه ورتر باشند یعنی میزان کمتری انرژی مصرف نمایند. استفاده از فناوری LTPO است که باعث می گردد اپل واچ 5، یک روز کامل با وجود نمایشگر همواره روشن، باطری داشته باشد در نتیجه می توان امید داشت که iPhone 12 باطری بهتری نسبت به نسل های گذشته خود داشته باشد.

قطعا، این فناوری باعث خواهد شد که iPhone 12 به نمایشگر همواره روشن مجهز گردد؛ ویژگی جالبی که گوشی های برتر اندرویدی مدت زیادی است از آن استفاده می نمایند. هرچند هنوز معین نیست که پیشرفته ترین فناوری LTPO به آیفون های سال 2020 برسند، می توان انتظار داشت که گوشی های اپل در سال 2021 دارای نمایشگر همواره روشن باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 762

به "احتمال باریک تر شدن iPhone 12 با فناوری جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال باریک تر شدن iPhone 12 با فناوری جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید