ابهام در خصوص دبل قایدی در ملاقات با تراکتور

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های استقلال و تراکتور که در چارچوب هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر برگزار گردید، با نتیجه 2 بر یک به سود آبی پوشان به خاتمه رسید و زننده هر 2 گل استقلال، مهدی قایدی بود.

ابهام در خصوص دبل قایدی در ملاقات با تراکتور

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت ارزان از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

گل اول آبی پوشان در حالی به دست آمد که ضربه مهدی قایدی در آستانه ورود به دروازه به پای مدافع تراکتور برخورد کرد و بدون تغییر جهت وارد دروازه شد؛ در حالی که بدیهی است این گل به نام مهدی قایدی ثبت گردد، در گزارش بازی نام زننده گل مدافع تراکتور قید شده است.

با اینکه باشگاه استقلال رسماً درخواست تغییر گزارش بازی و نام گل زن نموده است، اما هنوز این اتفاق به صورت رسمی روی نداده و تنها یک گل از گل های دیشب به نام مهاجم شماره 10 آبی پوشان ثبت شده است.

قایدی بدون احتساب این گل در جدول گلزنان لیگ برتر 6 گله و در صورت احتساب این گل به نام وی، او 7 گله است. با احتساب این گل یا حتی بدون احتساب این گل، مهدی قایدی برترین گلزن این فصل آبی پوشان تا اینجای کار است و نزدیک ترین نفر به وی ارسلان مطهری با 5 گل است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1771

به "ابهام در خصوص دبل قایدی در ملاقات با تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام در خصوص دبل قایدی در ملاقات با تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید