آماده سازی 46 راهدارخانه در طرح زمستانی پلیس

به گزارش مجله وتورلد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آماده سازی 46 راهدارخانه در طرح زمستانی پلیس برای خدمت رسانی به هموطنان و شهروندان اطلاع داد.

آماده سازی 46 راهدارخانه در طرح زمستانی پلیس

به گزارش خبرنگاران از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از یک ماه پیش و همزمان با سرد شدن هوا فعالیت خود را برای تسهیل در عبور و مرور مردم شروع نموده و نیروهایش در آماده باش به سر می برند.

او گفت : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در طرح زمستانی 500 نفر از نیرو های زبده و باتجربه خود به کار گیری خواهد نمود.

کرمی با اشاره به آماده سازی 46 راهداری در سطح جاده های استان، اضافه کرد: 360 دستگاه خودرو و ماشین آلات سبک و سنگین نیز در این طرح آماده بکارگیری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اضافه کرد: از دیگر اقدامات اجرا شده آماده کردن 40 هزار تن نمک و شن برای زمستان است تا در صورت احتیاج مورد استفاده قرار گیرد.

او ادامه داد: به منظور تسهیل در تردد های جاده ای و کاهش حوادث در هشت ماه سپری شده از سال 180 کیلومتر از راه های استان لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

کرمی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آماده است در کنار پلیس و دیگر دستگاه های امداد رسان خدمات لازم را به شهروندان کرمانشاهی و دیگر هموطنان ارائه کند و همکاران ما 24 ساعته در جاده ها حضور خواهند داشت .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1936

به "آماده سازی 46 راهدارخانه در طرح زمستانی پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی 46 راهدارخانه در طرح زمستانی پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید