آشنایی با انواع لوستر آویز مدرن لاکچری لایت

به گزارش مجله وتورلد، برای ایجاد یک محیط شیک استفاده از لوستر مدرن بدون تردید انتخابی فوق العاده است. استفاده از چراغ آویز چندتایی در محیط با وسعت اتاق نشیمن و دیزاین مدرن یک نتیجه بسیار مناسب خواهد شد. تعداد این چراغ ها میبایست به دلخواه خودتان باشد و ارتفاع را باید بصورت دلخواه و متفاوت در نظر بگیرید.

آشنایی با انواع لوستر آویز مدرن لاکچری لایت

برای خرید لوستر مدرن مد نظرتان باید متناسب با شرایطی که اشاره شد این خرید را انجام دهید. اما باید سلیقه را هم در نظر گرفت که در هر شخص خانواده فرق دارد ولی بدلیل تنوع چراغ آویز مدرن در فروشگاه لاکچری لایت به راحتی میتوانید گزینه مد نظر تمامی اعضای خانواده را متناسب با شرایط محیطی و مقدار و تعداد و… بیابید. انواع چراغ آویز شامل موارد زیر میشود:

چراغ آویز استوانه ای: از رایج ترین چراغ های آویز میتوان استوانه ای را مثال زد. این مدل دارای یک استوانه است که اطراف منبع نور اصلی رو پوشش داده و میتونید در سایزها و طرح های متفاوتی از این مدل خریداری کنید. این مدل با تمرکز نور بر یک منطقه مشخص اتخاب مناسبی برای آشپزخانه ها به شمار میرود.

چراغ آویز کاسه ای: این نوع چراغ بدلیل تابش نور بطور مستقیم به سطوح پایین و سقف (چون از دو طرف چراغ باز است) گزینه مناسب برای آشپزخانه ها به شمار میرود. نور به مقدار کافی به سقف و کف آشپزخانه میتابد و دارای یک نوع طراحی زیباست که جلوه خاصی را به آشپزخانه هدیه می دهد.

چراغ آویز اشکی: چراغ اشکی از گزیننه هایی است که میتواند بالای اپن آشزخانه در سقف نصب شود. این مدل باید بصورت چندتایی نصب شوند تا نور کافی را به شما هدیه دهند.

چراغ آویز دایره ای یا کروی: نوعی اکسسوری لوکس که که علاوه بر روشنایی مجذوب کنندهیت بی نظیری را به دکوراسیون شما میبخشد.

مینی آویز: با خرید چند مینی آویز میتوانید یک نورپردازی مناسب و دیزاین مجذوب کننده داشته باشید. این نوع از چراغ به دلیل کوچک بودن نسبت به بقیه آویزها برای تشکیل یک فضای مجذوب کننده باید به روش چندتایی از آنها استفاده کرد.

چراغ های آویز مدل های متعددی از لحاظ طراحی و جنس و کاربرد دارد اما استفاده این اکسسوری در کجاست؟

کاربرد چراغ آویز در کجاهاست؟

خرید چراغ آویز مدرن میتواند به منظور استفاده در مکان های متفاوتی باشد. به این معنا که شما میتوانید بسته به مکان مورد نظر طراحی مد نظر را در آن مکان قرار دهید. حال چه جاهایی میتوان در چراغ آویز استفاده کرد؟

سالن ورودی

راهرو

راه پله

اتاق نشیمن

آشپزخانه

اتاق خواب

غذاخوری

بالکن یا ایوان

خرید محصولات لاکچری از لاکچری لایت

خرید چراغ آویز مدرن و بسیاری از محصولات لاکچری مخصوص خانه و ویلاهای شما در فروشگاه لاکچری لایت. برای اینکه فروشگاه مارا بهتر بشناسید به بخش فروشگاه سایت سر بزنید و تمامی اجناس را با دقت مشاهده کنید. خرید خوبی را برای شما آرزومندیم.

امروزه انواع مختلف محصولات روشنایی لوکس مثل لوستر آویز مدرن (خرید چراغ آویز مدرن) در میان خریداران محبوبیت بیشتری دارند چرا که فضای درونی خانه ها به سمت طراحی های داخلی مدرن و مینیمال پیش می رود و فضای کلی خانه ها لوکس تر شده است. برای یک خانه مدرن، یک لوستر مدرن هم نیاز است. در واقع لوسترهای مدرن به راحتی با فضای بیشتر خانه ها هماهنگ می شوند. ممکن است عجیب برسد ولی لوسترهای مدرن قابل استفاده در هر فضایی هستند. فضاهایی مانند آشپزخانه، اتاق خواب و اتاق نشیمن مناسب ترین گزینه ها هستند. سایت فروشگاه لاکچری لایت با ارائه بیشترین تنوع و مدل های مختلف محصولات روشنایی و انواع لامپ ها و لوستر آویز مدرن توانسته است به عنوان یکی از خوش نام ترین فروشگاه های کشور در ارائه محصولات روشنایی مدرن و لوکس در فراهم کردن نیاز های این محصولات در طرح های مدرن، رضایت مشتریان عزیز خود را جلب کند، تیم لاکچری لایت پیشنهاد می کند که حتماً از سایر محصولات سایت هم دیدن کنید و برای ثبت سفارش و گرفتن مشاوره و اگاهی از آخرین قیمت محصولات سایت با قسمت پشتیبانی فروش سایت در ارتباط باشید، لاکچری لایت با ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات به شما عزیزان این اطمینان را می دهد که با ثبت سفارش و خرید از این سایت، خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه خواهید کرد و در کمترین زمان ممکن محصولات مورد نظرتان را، درب منزل تحویل بگیرید.

آباژور مدرن مکمل لوستر مدرن خانه شما

یک نوع از تجهیزات روشنایی فضای داخلی منازل آباژور است. آباژور مدرن نیز یک دسته از انواع آباژور است که دارای تنوع بسیار زیادی در طراحی است و بر اساس نوع طراحی فضای داخلی خانه باید خریداری شود. هرچند سلیقه افراد نیز بسیار حائز اهمیت است. اما بهتر است به منظور ایجاد یک فضای منظم آباژوری را متناسب با آن فضا انتخاب کرد. لازم به ذکر است خرید انواع این آباژورها در طرح های متنوع از فروشگاه اینترنتی لاکچری لایت قابل خریداری است. در ادامه باید بگوییم که وظیفه آباژور در حقیقت ایجاد یک فضای شیک و زیباست و در طراحی دکوراسیون منزل را نیز تأثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. تنوع این منبع روشنایی در خانه بر اساس نوع پایه نیز وجود دارد و می بایست به منظور استفاده در فضاهای متفاوت از انواع پایه دار، آویز دیواری و یا پایه بلند که ایستاده نیز به آن میگویند استفاده کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 15 آذر 1401 بروزرسانی: 15 آذر 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2203

به "آشنایی با انواع لوستر آویز مدرن لاکچری لایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با انواع لوستر آویز مدرن لاکچری لایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید