13 هزار دانش آموز شهرستان سلسله در 329 مدرسه تحصیل می نمایند

به گزارش مجله وتورلد، محمد علیجانی در گفت و گو با مهر با اشاره به اقدامات اداره آموزش و پرورش سلسله، از ارتقای یک نمره ای میانگین معدل دانش آموزان سلسله در سطح استان اطلاع داد و گفت: اجرای نظام ارزیابی و نظارت بر فرآیند آموزش و برنامه ریزی منظم برای بازدیدها، نشست تخصصی با مدیران و سرگروه های آموزشی و تقویت امور پرورشی در مدارس از طریق برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و گفتمان دینی از جمله اقدامات انجام شده در آموزش و پرورش سلسله است.

13 هزار دانش آموز شهرستان سلسله در 329 مدرسه تحصیل می نمایند

وی با بیان اینکه سعی ما بر این است که با تعامل با ادارات و نهادهای شهرستان امور آموزشی و پرورشی دانش آموزان را پیگیری کنیم، توضیح داد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری پرسش مهر، اذان واحکام، تجلیل از 245 نفر فرهنگی بازنشسته، تجلیل از دبیران برتر و معلمان نمونه و تقدیر و تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی سلسله از دیگر اقدامات آموزش و پرورش این شهرستان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش سلسله پذیرش 13 نفر از دانش آموزان این شهرستان در رشته پزشکی و کسب رتبه زیر هزار 11 دانش آموز در کنکور سراسری97 را از افتخارات دانش آموزان و معلمان سلسله برشمرد و اضافه کرد: دانش آموزان مقطع متوسطه دوم این شهرستان توانستند رتبه نخست بخش مسیر یاب رباتیک را در مسابقات استانی این رشته کسب نمایند.

علیجانی گفت: فردا یکشنبه نیز زنگ مهر و مقاومت با شعار همدلی و همزبانی و اقتدار و مشارکت مسئولان و مردم در مدارس نواخته می گردد.

وی با بیان اینکه تعداد مدارس ابتدایی شهرستان سلسله 232 مدرسه است، توضیح داد: تعداد مدارس متوسطه اول 60 مدرسه، متوسطه دوم 32 مدرسه و تعداد هنرستان ها 5 مورد است و در مجموع 329 مدرسه در سلسله داریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش سلسله تعداد دانش آموزان ابتدایی این شهرستان را 7 هزار و 265 نفر خاطرنشان کرد و گفت: تعداد دانش آموزان مقطع متوسطه اول 3315 نفر، تعداد دانش آموزان متوسطه دوم 2275 نفر و تعداد دانش آموزان هنرستان ها 282 نفر است که جمعا 13 هزار و 137 دانش آموز در سلسله تحصیل می نمایند.

علیجانی همچنین تعداد کل پرسنل آموزش و پرورش شهرستان سلسله یک هزار و 448 نفر عنوان نمود و اضافه کرد: از این تعداد 1277 نفر رسمی، 57 نفر به صورت آزمایشی، 88 نفر پیمانی و 26 قراردادی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 49

به "13 هزار دانش آموز شهرستان سلسله در 329 مدرسه تحصیل می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 هزار دانش آموز شهرستان سلسله در 329 مدرسه تحصیل می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید