کویت سیلوی گندم ویران شده بندر بیروت را بازسازی می نماید

به گزارش مجله وتورلد، سفیر کویت در لبنان خاطرنشان کرد که سیلوی گندمی را که بر اثر انفجار بندر بیروت ویران شد، بازسازی خواهد نمود.

کویت سیلوی گندم ویران شده بندر بیروت را بازسازی می نماید

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از النشره، کویت متعهد به بازسازی سیلوی گندمی شد که بر اثر انفجار بندر بیروت نابود گشت.

عبدالعال القناعی، سفیر کویت در لبنان با اعلام این خبر، اضافه کرد: به نظر ما بهترین راه و مناسب ترین حوزه برای یاری های مادی، بازسازی سیلو هایی است که ذخیره استراتژیک گندم را برای کشور برادر لبنان تامین می نماید.

وی توضیح داد: این سیلو ها اساسا در سال 1969 با وامی از جانب صندوق توسعه کویت ساخته شده بودند و ما صلاح دیدیم که بازسازی سیلو ها را اعلام کنیم تا همچنان ذخیره استراتژیک گندم را برای مردم لبنان تامین نمایند.

سفیر کویت در لبنان در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا کویت یاریی برای راه اندازی بندر بیروت ارائه می دهد، گفت: تا به الان هیچ درخواست معینی از لبنان دریافت نکرده ایم، ولی معتقدم که برای بازسازی آنچه در این فاجعه چه بندر که تخریب شده است یا مناطقی که در پی انفجار آسیب دیده است، یک کنفرانس بین المللی به وسیله سازمان ملل برگزار خواهد شد تا میزان ضرر ها و چگونگی ورود کشور ها برای ارائه آنچه برای اصلاح ضرر ها چه در بندر یا ... لازم است، معین گردد.

القناعی در خصوص نگرش کویت به لبنان هم اعلام کرد: کویت به محض اینکه از خبر این فاجعه وارد شده به کشور برادر لبنان مطلع شد، با طرحی خودجوش، یک پل هوایی را ایجاد کرد و اولین هواپیمای حامل یاری های پزشکی و غذایی از کویت وارد این کشور شد. تا به امروز 18 هواپیما حامل 800 طن یاری به لبنان اعزام شده است. یاری ها در حد امکان ادامه خواهد یافت تا از رنج و محنت ملت لبنان کم گردد. درد هر لبنانی به مثابه درد کویتی هاست. کویت در کنار لبنانی ها می ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1137

به "کویت سیلوی گندم ویران شده بندر بیروت را بازسازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کویت سیلوی گندم ویران شده بندر بیروت را بازسازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید