کلیسای جامع ایتالیا به بازدیدکنندگان گردنبند فاصله گذار می دهد

به گزارش مجله وتورلد، کلیسای جامع ایتالیا ابزار هایی را به بازدیدنمایندگان می دهد که دور گردن شان نصب می گردد و به آن ها امکان می دهد با رعایت فاصله اجتماعی از آنجا دیدن نمایند.

کلیسای جامع ایتالیا به بازدیدکنندگان گردنبند فاصله گذار می دهد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، مکان های تاریخی و فرهنگی ایتالیا که اخیرا به دلیل ویروس کرونا بسته شده بودند و گردشگران بسیاری را از دست داده اند، به تازگی دوباره باز شده اند و برای اینکه بازدید نمایندگان بدون خطر بتوانند از این مراکز دیدن نمایند، به آن ها ابزاری می دهند که فاصله کاربرش با افراد دیگر را می سنجد و اجازه نمی دهد که به دیگران زیاد نزدیک گردد.

یکی از این مراکز کلیسای دومو با برج ناقوسش یکی از بهترین جاذبه های توریستی شهر توسکانی ایتالیا به شمار می رود که مسئولانش به تازگی در بیانیه ای اعلام نموده اند این ابزار به صورت رایگان در اختیار بازدید نمایندگان قرار می گیرد و به کاربر اجازه می دهد که در فاصله دو متری از افراد دیگر حرکت کند و زمانی که این فاصله کمتر گردد، به لرزش درمی آید و چراغ آن روشن می شد.

به گفته مسئولان این کلیسا، این فناوری برای اولین بار در دنیا در موزه و مراکز فرهنگی به کار می رود و حداکثر امنیت و راحتی را در طول بازدید تضمین می نماید. آن ها همچنین اطمینان خاطر داده اند که این ابزار ها پس از هر بار مصرف ضدعفونی می شوند.

گفته می گردد که کلیسا ها و موزه ها و مراکز فرهنگی و باستانی بیشتری در روز های آینده در های خود را برای شهروندان فلورانس و گردشگران باز خواهند کرد.

این در حالی است که دولت ایتالیا نیز روز شنبه تصویب کرد که مرزهایش را برای گردشگران اتحادیه اروپا باز خواهد نمود و از سوم ژوئن ایتالیایی ها می توانند به هر جایی از این کشور که می خواهند سفر نمایند. این اقدام برای یاری به بخش گردشگری انجام می گردد، زیرا بخش عمده ای از اقتصاد این کشور به وسیله موزه ها، هتل ها و موسسات دیگر می چرخد و این مراکز از اول ماه مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1026

به "کلیسای جامع ایتالیا به بازدیدکنندگان گردنبند فاصله گذار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلیسای جامع ایتالیا به بازدیدکنندگان گردنبند فاصله گذار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید