چاپ کارت ویزیت مقایسه قیمت 10 چاپخانه برتر

به گزارش مجله وتورلد، برای بدست اوردن قیمت نهایی چاپ کارت ویزیت باید به عواملی مانند قیمت کاغذ، قیمت چاپ و آنالیز امکانات چاپخانه مورد نظر اعم از نوع و مدل دستگاه های چاپ، تخصص پرسنل پرداخت . اینکه چاپ ما به چه شکل قابل انجام است، هم میتواند یکی از عوامل مهم در آنالیز قیمت نهایی چاپ کارت ویزیت باشد. مثلا برای چاپ کارت ویزیت میتوان از دو روش چاپ دیجیتال و چاپ افست استفاده کرد؛ اگر بخواهیم چاپ کارت ویزیت در تعداد کم و در سریع ترین زمان انجام دهیم از چاپ کارت ویزیت بوسیله چاپ دیجیتال استفاده می کنیم و اگر بخواهیم چاپ کارت ویزیت در تیراژ بالا و با قیمت بصرفه و کیفیت بسیار بالا انجام دهیم از چاپ افست برای چاپ کارت ویزیت استفاده میکنیم. در ادامه مقاله به عوامل تاثیر گذار روی قیمت نهایی چاپ کارت ویزیت اشاره خواهیم کرد.

چاپ کارت ویزیت مقایسه قیمت 10 چاپخانه برتر

جهت دریافت خدمات اجرای لیست قیمت روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

کارت ویزیت چیست ؟

واژه لاتین (Visiting) در فرهنگ فارسی به معنای دیدار و دیدار نماینده می باشد و کارت ویزیت که یک کارت کوچک تجاری است، بر همین مبنا نامگذاری شده است. کارت ویزیت معرف یک شناسنامه کوچک است که برای معرفی کالا شرکت و موسسه و غیره با ذکر شماره تلفن و آدرس به کار می رود.

در انگلستان کارت های ویزیت به عنوان کارت های بازرگانی معرفی و شناخته می شدند. این کارت ها نسبت به کارت های تجاری (Bussinesscard) مقدم تر بودند. کارتهای بازرگانی بسیار مورد استفاده تاجران و بازرگانان بودند. این کارت ها به صورت راهنما بوده و نقشه نیز بر آن چاپ می شد تا بازرگانان را علاوه بر معرفی به سمت فروشگاهها راهنمایی نماید. بعدها با افزایش حرفه ها و شغل های متنوع احتیاج به فراوری این کارت ها بیشتر شد و در نهایت چاپ کارت ها به صورت رنگی جهت تبلیغات و تجارت انجام شد. عناصر بصری تشکیل دهنده کارت ویزیت شامل نام شخص یا موسسه، سوتیتری در خصوص فعالیت شخص یا موسسه در صورت احتیاج، تلفن ، فکس، ایمیل، وب سایت در صورت داشتن و آرم موسسه نیز می تواند در آن قرار بگیرد. استفاده از عکس در کارت ویزیت غیرحرفه ای است. از آنجا که هدف از ارائه کارت ویزیت، معرفی و دادن راه های تماس به مخاطب است، بهتر است این عناصر در کارت به سادگی و سهولت در دسترس باشد.

در خصوص ابعاد کارت ویزیت اندازه تعیینی وجود ندارد. انتخاب سایز کارت ویزیت بستگی به احتیاج مشتری، طرح طراح و چاپخانه برای جلوگیری از هدر رفت کاغذ در چاپ دارد. اما بهتر است سایزی که برای کارت ویزیت انتخاب می شود به گونه ای باشد که شخص بتواند آن را در مجموعه دیگر کارت های ویزیت خود قرار دهد.

اگر کارت ویزیت از نوع مسطح ساده عمودی یا افقی است، بهتر است سایز 5 در 9 سانتی متر برای آن انتخاب شود. با این سایز نگهداری کارت های ویزیت راحت تر خواهدبود.

انواع کارت ویزیت

کارت های ویزیت بسته به سبک و ایده های طراحی مختلف به فرم های زیر تقسیم می شوند :

1. کارت ویزیت های مسطح افقی و معمولی که عمدتا در دسترس هستند و همه جا دیده می شوند.

2. استفاده از کارت ویزیت های مسطح عمودی به عمومیت کارت های افقی نیستند و بیشتر در مشاغل هنری و خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

3. کارت ویزیت های فانتزی که برای مقاصد بچگانه، شاد و خاص استفاده می شوند. این کارت ها معمولا دارای لبه های مستقیم و زاویه دار نیستند و گاهی شبیه اشکال مختلف و یا حیوان های مختلف برش خورده اند.

4. کارت های ویزیت تعاملی که معمولا بعد از عرضه آن به مخاطب، مخاطب می تواند با جدا کردن قسمت های خط کشی شده، شکلی را از آن در آورد (مانند کتاب های قصه بچگانه که تصاویر ایستاده و برجسته ای با باز کردن کتاب ایجاد می شود و با بستن کتاب، تصاویر نیز مسطح می گشت) و یا مثلا با حرکت دادن قسمتی از کارت اتفاقی می افتد و…

5. کارت های ویزیت با قابلیت استفاده در مقاصد مختلف مانند: کارت ویزیت شبیه زیر لیوانی که می توان به عنوان زیر لیوانی نیز از آن استفاده کرد، با کارت های ویزیت جعبه ای و لیوانی که شبیه جعبه یا لیوانی از جنس مقوا برای قرار دریافت روی میز و شاید گذاشتن اتوماتیک با کاغذ درون آن طراحی شده اند.

6. کارت های ویزیت با جنس و شکل محصول فراوریی صاحب کارت. مثلا کارت ویزیت با جنس الیافی شبیه تشک خواب و طرح زمینه ای به همین شکل که کاملا محصول را در ذهن مخاطب تداعی می نماید.

7. گاهی نیز کارت های ویزیت از یک صفحه الکترونیکی تشکیل شده است که با پخش تصاویری، به معرفی شغل و راههای تماس شخص یا موسسه می پردازد. اگرچه، این نوع از کارت های ویزیت ضمن زیبایی و خلاقیت در طراح و ایده پردازی آنها، چندان در ایران مرسوم نیستند و بیشتر نوع اول و گاهی نوع دوم که کارت های مسطح افقی و عمودی و ساده هستند، استفاده می گردند. زیرا در ایران کم ترین بودجه برای طراحی و چاپ کارت ویزیت و کم ترین ریسک در این زمینه از سوی صاحبان مشاغل در نظر گرفته میشود.

انواع کاغذهای کارت ویزیت

نوع کاغذهایی که در چاپ کارت ویزیت به کار می فرایند متنوع است و بنا به انتخاب مشتری و بودجه او، در طراحی و چاپ از آنها استفاده می شود.

کارت ویزیت مقوایی یا گلاسه یا uv : این نوع کاغذ توی نور سفید حرکت می نماید و مزه آن ترش است. uv در چاپخانه بوی بسیار بد و تندی دارد.

کارت ویزیت گلاسه : گاهی به همراه یک روکش سلفون است. سلفون در دو نوع مات و نوع براق ارایه شده و بنا به سلیقه مشتری انتخاب میشود.

کارت ویزیت کتان : دارای بافت ویژه ای بوده و قدری شبیه کاغذ کاهی است. البته از کاغذ کاهی کیفیت بسیار بهتری دارد. این نوع کاغذ جهت کارت ویزیت برای انواع فعالیت ها و مشاغل استفاده می شود.

کارت ویزیت لمینت : که چند لایه بوده و جنس محکمی دارد.

کارت ویزیت کرافت : کاغذی قهوه ای رنگ، شبیه کاغذ کاهی است. اگرچه از بقیه کاغذهای چاپ کمی ارزان تر است، اما چاپ روی آن پرهزینه و سخت است. این کارت ها جزء کارت های خاص و ویژه هستند.

کارت ویزیت ترموگراف یا برجسته حرارتی : برای جلب توجه قسمتی از کارت در قالب یک آیتم یا نوشته برجسته شده است و البته نوشته یا آیتم مذکور بر مبنای هدفی تعیین و هماهنگ با اهداف موسسه یا صاحب کارت انتخاب می شود. برجستگی در این نوع چاپ ها با چاپ نرومادگی فرق دارد. چاپ نر و مادگی یک طرف برجسته و یک طرف تو رفته است. (به چاپ نرومادگی چاپ ملخی هم گفته می شود.)

{id:4,instanceName:Player 4,videos:[{videoType:HTML5,mp4HD:https://www.chapkhone.info/video/Letterpress%20Business%20Card%20Printing%20with%205%20Pantone%20Colors-.mp4,mp4SD:mp4SD,thumbImg:thumbImg,title:u0686u0627u067e u0644u062au0631u067eu0631u0633 u06a9u0627u0631u062a u0648u06ccu0632u06ccu062a 5 u0631u0646u06af,description:u0686u0627u067e u0644u062au0631u067eu0631u0633 u0645u06ccu062au0648u0627u0646u062f u0647u0645u0632u0645u0627u0646 u0647u0645 u0639u0645u0644u06ccu0627u062a u0686u0627u067e u0648 u0647u0645 u0639u0645u0644u06ccu0627u062a u0628u0631u062cu0633u062au0647 u06a9u0627u0631u06cc u0631u0627 u0631u0648u06cc u0647u0631 u062cu0633u0645u06cc u0627u0646u062cu0627u0645 u062fu0647u062f.,info:u0686u0627u067e u0644u062au0631u067eu0631u0633 u062fu0631 u0627u06ccu0646 u0648u06ccu062fu06ccu0648 u0628u0647 u0686u0627u067e u06a9u0627u0631u062a u0648u06ccu0632u06ccu062a 5 u0631u0646u06af u0628u0647 u0647u0645u0631u0627u0647 u0631u062cu0633u062au0647 u06a9u0627u0631u06cc u0622u0646 u0645u06cc u067eu0631u062fu0627u0632u062f. ,enable-mp4-download:no,prerollAD:no,prerollGotoLink:prerollGotoLink,preroll-mp4:preroll-mp4,prerollSkipTimer:prerollSkipTimer,midrollAD:no,midrollAD-displayTime:midrollAD-displayTime,midrollGotoLink:midrollGotoLink,midroll-mp4:midroll-mp4,midrollSkipTimer:midrollSkipTimer,postrollAD:no,postrollGotoLink:postrollGotoLink,postroll-mp4:postroll-mp4,postrollSkipTimer:postrollSkipTimer,popupAdShow:no,popupImg:popupImg,popupAdStartTime:popupAdStartTime,popupAdEndTime:popupAdEndTime,popupAdGoToLink:popupAdGoToLink}],submit:Save Changes,posterImg:,posterImgOnVideoFinish:,videoRatio:1.7769999999999999,videoRatioStretch:false,iOSPlaysinline:true,videoAnimationTime:350,progressBarThickness:3,progressBarThicknessOnMouseover:6,tooltipFontSize:12,allowSkipAd:true,showAllControls:true,nowPlayingText:true,autohideControls:5,hideControlsOnMouseOut:false,videoPlayerWidth:768,videoPlayerHeight:432,instanceTheme:dark,colorAccent:#cc181e,playerLayout:fitToContainer,playerOrientation:LTR,videoPlayerShadow:effect1,lightBox:false,lightBoxAutoplay:false,lightBoxThumbnail:,lightBoxThumbnailWidth:400,lightBoxThumbnailHeight:220,lightBoxCloseOnOutsideClick:true,onFinish:Play next video,autoplay:false,loadRandomVideoOnStart:false,shuffle:false,playlist:Off,playSpecificVideo:0,playlistBehaviourOnPageload:opened (default),playlistScrollType:light,HTML5VideoQuality:HD,preloadSelfHosted:none,hideVideoSource:false,rightClickMenu:true,youtubeControls:custom controls,youtubeQuality:default,youtubeShowRelatedVideos:true,youtubeSkin:dark,youtubeColor:red,vimeoColor:#00adef,showGlobalPrerollAds:false,globalPrerollAds:url1;url2;url3;url4;url5,globalPrerollAdsSkipTimer:5,globalPrerollAdsGotoLink:,nextShow:true,rewindShow:true,qualityShow:true,infoShow:true,shareShow:true,embedShow:true,facebookShow:true,twitterShow:true,mailShow:true,facebookShareName:Stellar video player,facebookShareLink:https://codecanyon.net/user/-creativemedia-,facebookShareDescription:Stellar Video Player is stunning, modern, responsive, fully customisable high-end video player for WordPress that support advertising and the most popular video platforms like YouTube, Vimeo or self-hosting videos (mp4).,facebookSharePicture:,twitterText:Stellar video player,twitterLink:https://codecanyon.net/user/-creativemedia-,twitterHashtags:wordpressvideoplayer,twitterVia:Creative media,googlePlus:https://codecanyon.net/user/-creativemedia-,embedCodeSrc:https://yourwebsite.com/player/deploy/index.html,logoShow:true,logoPath:,logoPosition:bottom-left,logoClickable:true,logoGoToLink:https://codecanyon.net/user/-creativemedia,advertisementTitle:Advertisement,skipAdvertisementText:Skip advertisement,skipAdText:You can skip this ad in,playBtnTooltipTxt:Play,pauseBtnTooltipTxt:Pause,rewindBtnTooltipTxt:Rewind,downloadVideoBtnTooltipTxt:Download video,qualityBtnOpenedTooltipTxt:Close quality,qualityBtnClosedTooltipTxt:Select quality,muteBtnTooltipTxt:Mute,unmuteBtnTooltipTxt:Unmute,fullscreenBtnTooltipTxt:Fullscreen,exitFullscreenBtnTooltipTxt:Exit fullscreen,infoBtnTooltipTxt:Show info,embedBtnTooltipTxt:Embed,shareBtnTooltipTxt:Share,volumeTooltipTxt:Volume,playlistBtnClosedTooltipTxt:Show playlist,playlistBtnOpenedTooltipTxt:Hide playlist,facebookBtnTooltipTxt:Share on Facebook,twitterBtnTooltipTxt:Share on Twitter,googlePlusBtnTooltipTxt:Share on Google+,nextBtnTooltipTxt:Next video,previousBtnTooltipTxt:Previous video,playlistSearchText:Search for video...,nextVideoInPlaylistText:UP NEXT,autoplayNextVideoInPlaylistOn:Autoplay next video on,autoplayNextVideoInPlaylistOff:Autoplay next video on,countVideos:of,copyTxt:Copy,copiedTxt:Copied!,shuffleBtnOnTooltipTxt:Shuffle on,shuffleBtnOffTooltipTxt:Shuffle off,embedWindowTitle2:EMBED PLAYER IN YOUR SITE:,embedWindowTitle3:SHARE CURRENT VIDEO:,videoType:HTML5 (self-hosted),rootFolder:https://www.chapkhone.info/wp-content/plugins/Stellar-video-player/}

کارت ویزیت سه بعدی : که شبیه خط کش های قدیمی است و با تغییر زاویه دید شکل روی کارت نیز تغییر می نماید. این کارت ها بسیار گران قیمت هستند.

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت :

1. دارای ترکیب بندی مناسب و جذاب و نو باشد.

2. از لحاظ بصری مخاطب را به سرعت جذب کند.

3. دارای فضاهای مثبت و منفی متعادل باشد.

4. از فونت های مرتبط با موضوع استفاده شده باشد. به عنوان مثال، کارت ویزیت مربوط به یک وکیل، فونتی رسمی و سنگین را می طلبد، در صورتی که کارت ویزیت یک ورزشکار در رشته پرورش اندام می تواند فونت تبلیغاتی تری داشته باشد و یا کارت ویزیت یک طراح گرافیک می تواند کاملا ساختار شکنانه باشد.

5. آرم تصویر و نوشتار باید در بهترین حالت و بهترین ترکیب بندی لیات شوند.

6. رنگ در کارت ویزیت از اهمیت به سزایی برخوردار است. رنگ ها باعث میشوند طرح جذاب و گیرا شود. رنگ ها بر خوانایی متن نیز تأثیر می گذارند. ضروری است کنتراست به دقت رعایت شود. به عنوان مثال از نوشتن متن با رنگ خاکستری بر روی زمینه سفید اجتناب شود، زیرا خوانایی متن و جذابیت کارت را کاهش می دهد. در واقع طراح گرافیک باید حتما رنگ ها را به خوبی شناخته و بر روانشناسی رنگ کاملا اشراف داشته باشد. استفاده از رنگ های اضافی، فضای کارت را شلوغ نموده و باعث گیج شدن بیننده می شود. .

7. باید دانست که هر حرفه و شغلی دارای ویژگی های خاص خود است. به همین جهت روحیه و نکات مهم در طراحی مربوط به هر حرفه و شغل نیز متفاوت خواهد بود.

8. توجه به ساختار شکنی در طراحی کارت ویزیت می تواند آن کارت را در ذهن مخاطب برای همواره ماندگار سازد. کارت ویزیت هایی که شلوغ باشند خیلی سریع از ذهن مخاطب حذف می شوند، در حالی که یک کارت ویزیت خلوت با طراحی حرفه ای و ساده و با یک کارت ویزیتی که در آن معیارهای رایج و قدیمی طراحی به هم ریخته شده و در آن ساختارشکنی شده است برای مدتی طولانی تری در ذهن مخاطب ثبت می شوند.

9. گر سایز متن کارت ویزیت بیش از اندازه کوچک باشد به خوانایی کارت لطمه زده و از کیفیت آن می کاهد. فونت مورد استفاده روی کارت ویزیت نباید کمتر از 8 پوینت باشد.

10. بهتر است در طراحی کارت ویزیت از وب سایت، لوگو و عناصر دیگری که در معرفی کالا یا موسسه موردنظر استفاده شده است یاری گرفت، به این ترتیب حرفه یا شغل موردنظر بهتر درک می شود.

11. در طراحی کارت ویزیت حتما آدرس ایمیل و سایت ذکر شود، بسیاری از مخاطبین به این ترتیب ارتباط بهتری برقرار می نمایند.

12. باید دقت شود در طراحی کارت ویزیت صفحه بندی نامرتب و شلوغ نباشد و صرفا اطلاعات مورد احتیاج بر روی کارت ویزیت ذکر شده باشد. البته از فضای پشت کارت هم می توان استفاده نموده و بخشی از اطلاعات مورد احتیاج را در پشت کارت ذکر کرد.

13. نوع فعالیت ویا تجارت حتما به روشنی و وضوح در کارت ویزیت تعیین شود، به این ترتیب کارت ویزیت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز عمل می نماید.

عوامل تاثیر گذار روی قیمت چاپ کارت ویزیت

1. در انتخاب جنس زمینه کارت ویزیت دقت کنید

مهمترین عامل تأثیرگذار بر هزینه فراوری کارت ویزیت، انتخاب جنس آن است. در حال حاضر، با وجود تکنولوژی­ های موجود، امکان استفاده از انواع مواد از جمله چوب، پلاستیک و فلز برای تهیه کارت ویزیت وجود دارد. در میان این انتخاب­ها، هرچند به طور قطعی نمی­توان ادعا کرد که کدام یک گران­تر و کدام یک ارزان­تر است، اما معمولاً کارت ویزیت­های فلزی یا چوبی به عنوان اقلام تبلیغاتی لوکس، هزینه بیشتری را به شما تحمیل خواهند کرد. اما به هر حال، با یک تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت­های فروش، می­توانید از قیمت روز هر کدام از آن­ها آگاه شوید.

2. از تعداد کمی رنگ بهره ببرید

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت تمام شده چاپ کارت ویزیت، تعداد رنگ­های به کار رفته در طراحی آن­هاست. معمولاً استفاده از تعداد زیادی رنگ­های مختلف در طراحی کارت ویزیت، بسیار وسوسه برانگیز است، اما اگر قصد صرف هزینه زیادی ندارید، توصیه می­کنیم که به استفاده از حداکثر دو رنگ قناعت کنید! مطمئناً یک طراح ماهر می­تواند تنها با استفاده از دو رنگ، طرح ­های بسیار شیک و مناسبی را به شما پیشنهاد دهد.

3. استفاده از فرمت­ های ساده یا منحصر به فرد؟

در حال حاضر، بسیاری از شرکت­های مطرح جهان، از کارت ویزیت­ هایی استفاده می­نمایند که به نوعی تداعی نماینده محصولات و یا خدمات آن­ها باشد. برای مثال، یک شرکت تعمیرات تلفن همراه، می­تواند کارت ویزیت های خود را به نوعی طراحی کند که مشابه یک تلفن همراه به نظر برسد! تهیه این نوع کارت ویزیت­ ها هرچند می­تواند تا حد زیادی توجه مخاطبان را جلب کند و مؤثرتر باشد، اما بدیهی است که هزینه زیادتری را نیز به شما تحمیل خواهند کرد.

معرفی 10 چاپخانه چاپ کارت ویزیت

1. چاپ نقش الماس

اگر تا به حال به دنبال چاپ کارت ویزیت در فضای آفلاین بوده باشید، حتما نام چاپ نقش الماس به گوش شما خورده است. این چاپخونه عظیم با پیشرفت چشم گیری که در این چند سال داشته است، توانسته مشتریان زیادی را تصاحب کند. این چاپخانه تخصصی، در زمینه چاپ فرم های عمومی مانند چاپ کارت ویزیت، چاپ تراکت و بروشور و انواع ست اداری فعالیت نموده و توانسته با قیمت مناسب و کیفیت خوبی که ارائه میدهد نام خود را بعنوان اولین فراوری نماینده چاپ کارت ویزیت برجسته و طلاکوب و پی وی سی مطرح کند. از دستاوردهای دیگر این چاپخانه میتوان به چاپ 6 ساعته کارت ویزیت با کیفیت خوب اشاره کرد.

تعرفه چاپ کارت ویزیت نقش الماس

2. چاپ آقا

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ آقا

3. چاپ متین

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ متین

4. چاپ شاپرک

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ شاپرک

5. معرفی چاپ کهن

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ کهن

6. معرفی چاپ بهرنگ

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ بهرنگ

7. چاپ قوانین

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ قوانین

8. چاپ آراد

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ آراد

9. چاپ طراحان

ویژگی های مجموعه طراحان :

  • امکان ثبت سفارش آنلاین 24 ساعته
  • دریافت فایل به وسیله ایمیل
  • تحویل به موقع سفارشات
  • پاسخگویی مناسب پرسنل
  • ارسال رایگان(شهرستان)
  • گارانتی چاپ

این مجموعه مجهز به :

  • دستگاه لیتوگرافی پلیت ستر حرارتی هایدلبرگ
  • دستگاه چاپ افست دوورقی چهاررنگ هایدلبرگ
  • دستگاه سلفون کشی حرارتی
  • دستگاه لترپرس 2 ورقی
  • دستگاه دایکات 2 ورقی
  • دستگاه لمینت چسب سرد جهت لمینت کارت و مقوا
  • دستگاه برش تمام اتوماتیک پلار 2006

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ طراحان

10. چاپ آذرخش

تعرفه چاپ کارت ویزیت چاپ آذرخش

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 870

به "چاپ کارت ویزیت مقایسه قیمت 10 چاپخانه برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ کارت ویزیت مقایسه قیمت 10 چاپخانه برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید