چانگان سی اس 85؛ آشنایی با کراس اوور کوپه جذاب چینی

به گزارش مجله وتورلد، وب سایت گجت نیوز: چانگان سی اس 85 (Changan CS85) جزو نخستین کراس اوور های کوپه جذاب بازار چین محسوب می گردد. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را آنالیز می کنیم.

چانگان سی اس 85؛ آشنایی با کراس اوور کوپه جذاب چینی

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

مدتی است کراس اوور های کوپه توسط خودروسازان آلمانی به بازار های دنیای عرضه می شوند که به دلیل محبوبیت زیاد این خودروها، سایر خودروسازان دنیا نیز پا به این عرصه گذاشتند. خودروسازان چینی که همیشه در صنعت خودرو با پیشرفت چشمگیری به جلو حرکت می نمایند، از این فرصت استفاده نموده و گام بزرگی در فراوری کراس اوور های کوپه برداشته اند. چانگان سی اس 85 نمونه ای از شاهکار خودروسازان چینی در عرصه فراوری خودرو های کراس اوور محسوب می گردد. در ادامه مشخصات و امکانات این کراس اوور را آنالیز می کنیم.

آنالیز چانگان سی اس 85

طراحان با استفاده از زبان طراحی جدید شرکت چانگان نمای جلویی این خودرو را طراحی نموده اند که البته در نمای عقبی شاهد الگو دریافت از محصولات بی ام و هستیم. به طور کلی استایل بیرونی زیبا و هماهنگی در خودرو چانگان سی اس 85 دیده می گردد و این خودرو را در ردیف کراس اوور های زیبا و جذاب قرار می دهد. چانگان در طراحی این کراس اوور کوپه از کراس اوور میان سایز سی اس 75 الگو گرفته شده است که این مدل نیز در سال گذشته به روزرسانی شده است.

طول خودرو چانگان سی اس 85 حدود 4.72 متر است و از مدل سی اس 75 حدود 7 سانتی متر کشیده تر است. عرض این خودرو 1.84 متر و ارتفاع آن نیز 1.66 متر است که در مقام مقایسه با سی اس 75، حدود 5 میلی متر باریک تر و حدود 30 سانتی متر کم ارتفاع تر است. فاصله محوری کراس اوور کوپه چانگان سی اس 85 حدود 2.70 متر بوده که نسبت به سی اس 75 حدود 5 میلی متر بیشتر است.

مشخصات فنی

چانگان سی اس 85 در دو مدل با موتور های بنزینی متفاوت به بازار عرضه می گردد. اولین موتور این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو است که قدرتی معادل 180 اسب بخار فراوری می نماید و موتور دوم نیز یک پیشرانه 2 لیتری توربو با توانایی فراوری 235 اسب بخار قدرت است. قدرت فراوری شده از این موتور توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می گردد.

خودرو چانگان سی اس 85 قابل قیاس با بی ام و ایکس 4 یا مرسدس بنز GLC نیست، اما این کراس اوور کوپه چینی در نوع خود خودرویی بسیار مناسب به شمار می رود که یک خودروساز چینی توانسته است آن را فراوری کند. قیمت این خودرو از 140 هزار یوآن معادل 20 هزار و 700 دلار آغاز شده و به 200 هزار یوآن برابر با 29 هزار و 500 دلار نیز می رسد. اگر این خودرو را با با بی ام و ایکس 4 مقایسه کنیم، این خودرو آلمانی با قیمت 71 هزار و 700 دلار در بازار چین عرضه می گردد.

منبع: برترین ها
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 230

به "چانگان سی اس 85؛ آشنایی با کراس اوور کوپه جذاب چینی" امتیاز دهید

1 کاربر به "چانگان سی اس 85؛ آشنایی با کراس اوور کوپه جذاب چینی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چانگان سی اس 85؛ آشنایی با کراس اوور کوپه جذاب چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید