پیرلو: به موفقیت ایتالیا در جام جهانی خوشبینم، توپ طلا را به ریبری می دهم

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران: هافبک کهنه کار تیم ملی ایتالیا، تساوی خانگی آتزوری برابر تیم ملی آلمان را دلیلی برای خوشبین بودن ایتالیایی ها به موفقیت در جام جهانی 2014 می داند.

پیرلو: به موفقیت ایتالیا در جام جهانی خوشبینم، توپ طلا را به ریبری می دهم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو پس از تساوی یک بر یک تیم های ملی ایتالیا و آلمان در دیداری محبت آمیز در استادیوم سن سیرو شهر میلان گفت: زمانی که مسئولیت راهنمایی تیم ملی ایتالیا برعهده چزاره پراندلی نهاده شد، او به بازیکنان جوان تر یاری کرد در این تیم جا بیفتند تا از آنها و بازیکنان باتجربه و قدیمی تیمی فوق العاده برای حضور در جام جهانی (2014) بسازد.

پیرلو که با شبکه رای اسپورت گفت وگو می کرد، اضافه کرد: بازی با آلمان برای ما محکی مهم برابر یک تیم قدرتمند بود و فکر می کنم که ما همپای این تیم بازی کردیم. برای ما اهمیت فراوانی داشت تا ببینیم که در این مقطع از فصل چقدر آماده هستیم.

یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان پیش از بازی، ایتالیا را استاد خیال پروری توصیف کرد و گفت آتزوری را به عنوان تیمی می بیند که رقبایش را غافلگیرانه مغلوب می نماید. پیرلو در این باره توضیح داد: ما تیمی هستیم که هرگز تسلیم نمی شویم. در تیم ما مهره های بزرگی هستند که همواره به دنبال پیروزی بوده اند. در چند سال اخیر به آلمانی ها که خودشان را برتر از ما می دانستند ثابت کردیم هنوز توانایی شکست دادن شان را داریم. بازیکنان تیم ملی آلمان مدت ها است که در کنار یکدیگر بازی می نمایند و همدیگر را خوب می شناسند اما بازیکنان ایتالیا هنوز به این درجه از درک متقابل نرسیده اند، هرچند که من به آینده ایتالیا در جام جهانی خوشبین هستم. ما همواره باید با تمرکز صددرصد بازی کنیم و هرگز در چنین آزمون های بزرگی ناامید نشده ایم، چون انگیزه پیدا کردن کار سختی نیست.

پیرلو با وجود آنکه 2 سال پیش میلان را به مقصد یوونتوس ترک کرد، جزو بازیکنانی بود که در بدو وروش به سن سیرو (استادیوم 2 تیم میلان و اینتر) با استقبال گسترده طرفداران روبرو شد.

او اعلام نمود: من 10 سال در سن سیرو بازی نموده ام و به همین خاطر هر زمان که به این استادیوم برمی گردم حس خوبی دارم به خصوص الان که چنین استقبالی از من شد. ستاره خط میانی بانوی پیر در پاسخ به سوالی درباره احتمال پیوستن پائولو مالدینی، مدافع اسطوره ای میلان به کادر فنی میلان مطرح کرد: نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما مالدینی یک اسطوره است و باعث خوشحالی است اگر او دوباره به فوتبال ایتالیا برگردد.

پیرلو سپس اعتراف کرد که دوست دارد کدامیک از نامزدهای دریافت توپ طلا در سال 2013، این جایزه را کسب نمایند. وی گفت: اگر دست من بود توپ طلا را به فرانک ریبری می دادم، چرا که او به همراه بایرن مونیخ همه جام ها را برد و به همین خاطر او را لایق این جایزه می دانم.

آخرین سوژه ای که پیرلو به آن اشاره نمود، موضوع تمدید قراردادش با یوونتوس بود. او گفت: هنوز چیزی نمی دانم. یک فصل کامل پیش روی مان قرار گرفته است و به موقع اش درباره آن هم صحبت خواهیم کرد. من همواره خوشبین بوده ام. می خواهم بازی کنم چون از این کار لذت می برم و روی فرم هستم. ببینیم ادامه دوران بازیگری ام با یووه است یا با تیمی دیگر. فعلاً من هیچ احتمالی را رد نمی کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 360

به "پیرلو: به موفقیت ایتالیا در جام جهانی خوشبینم، توپ طلا را به ریبری می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: به موفقیت ایتالیا در جام جهانی خوشبینم، توپ طلا را به ریبری می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید