پکن به کوشش برای یافتن راه حل سیاسی برای بحران سوریه ادامه می دهد

به گزارش مجله وتورلد، وزیر خارجه چین بر ادامه کوشش این کشور بر یافتن راهکاری سیاسی برای بحران سوریه تاکید نمود.

پکن به کوشش برای یافتن راه حل سیاسی برای بحران سوریه ادامه می دهد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وانگ یی وزیر امور خارجه چین گفت این کشور به کوشش ها برای یافتن راه چاره سیاسی در مورد مسئله سوریه ادامه می دهد.

وانگ یی در کنفرانس خبری مشترک در صوفیه پایتخت بلغارستان با دانیل میتوف همتای بلغاری خود در پاسخ به پرسشی گفت چین فعالانه برای یافتن راه چاره سیاسی برای مسئله سوریه کوشش نموده است و به کوشش در این جهت ادامه خواهد داد.

وزیر امور خارجه چین گفت نیروی نظامی نمی تواند بحران را در سوریه از بین ببرد اما تدابیر سیاسی می تواند.

وانگ گفت :ما امیدواریم با یاری سازمان ملل و حمایت و یاری جامعه بین المللی، طرف های سوری بتوانند در پشت میز مذاکره گردهم آیند و برای یافتن راه چارهی در راستای منافع اساسی کشور خود کوشش نمایند.

وی اضافه کرد چین همیشه به شیوه خود در فعالیت های ضدتروریسم بین المللی مشارکت و همکاری داشته است و همه اقدامات و تدابیر ضدتروریستی باید منطبق بر قوانین بین المللی باشد.

وانگ گفت :چین آن دسته از فعالیت های ضدتروریستی بین المللی را درک و از آن حمایت می نماید که منطبق بر قوانین بین المللی با تأیید و موافقت کشورهای درگیر باشد. در عین حال، من فکر می کنم ما باید نیروهای مشترکی در جامعه بین المللی برای مبارزه با تروریسم تشکیل دهیم. کشورهای درگیر نباید به یکدیگر بدگمان باشند، یا حتی از یکدیگر انتقاد نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 720

به "پکن به کوشش برای یافتن راه حل سیاسی برای بحران سوریه ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن به کوشش برای یافتن راه حل سیاسی برای بحران سوریه ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید