پارک دنیای آبی ایروان؛سرگرمی مناسب برای چهارفصل سال، تصاویر

به گزارش مجله وتورلد، پارک جهانی آبی ایروان یکی از مدرن ترین و زیباترین پارک های آبی در جهان است که در سال 2001 و در حومه شرقی شهر ایروان ساخته شده است. این مجموعه بزرگ از چند بخش مجزا تشکیل شده است که افراد با سنین مختلف می توانند از آن بهره ببرند.

پارک دنیای آبی ایروان؛سرگرمی مناسب برای چهارفصل سال، تصاویر

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

پارک دنیای آبی ایروان در منطقه نزدیکی واقع شده است و دسترسی به آن برای گردشگران ساده است. در جوار این پارک، یک باغ وحش عظیم و باغ گیاه شناسی ایروان واقع شده است که این موضوع باعث محبوبیت این فضای زیبا شده است. درواقع گردشگران ترجیح می دهند یک روز از گردش خود را به تماشا این سه جاذبه تماشای اختصاص دهند.

پارک دنیای آبی ایروان امکانات تفریحی و گردشگری متنوعی دارد و گردشگران می توانند از فواره ها، سرسره های آبی، موج ساز های عظیم و جکوزی های سرد و گرم لذت ببرند. البته فضای پارک به دو محدوده تابستانی و زمستانی تقسیم شده است که گردشگران با توجه به فصول سال به آنجا می فرایند.

قسمت تابستانی پارک آبی فقط چند ماه گرم سال باز است و گردشگران در این چند ماه می توانند به آن وارد شوند. استخر عظیم شنا، استخر ویژه، سرسره های عظیم آبی و یک استخر کوچک مخصوص بچه ها از قسمت های بخش تابستانی پارک دنیای آبی ایروان هستند که حدود 3 هکتار وسعت دارد و رستوران های پذیرایی هم در آن تعبیه شده است.

اما بخش زمستانی و سرپوشیده پارک دنیای آبی ارمنستان در سال 2008 و به منظور پوشش دادن نقاط ضعف قسمت تابستانی افتتاح شده است. امکانات بخش زمستانی همچون بخش تابستانی است که در آن اتاق های بدن سازی و مراکز توان بخشی در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که بخش زمستانی پارک دنیای آبی ایروان حدود نیم هکتار وسعت دارد و نگرانی بابت سفر های زمستانی خود نداشته باشید.

اگر قصد سفر به ایروان و پارک دنیای آبی این شهر را دارید باید خود را از مرکز شهر به میدان جمهوری برسانید و پس از طی مسافتی کوتاه با خودرو خود را به آن برسانید. البته همان طور که ذکر شد. پارک دنیای آبی ایروان در همه ایام سال به روی گردشگران باز است و نگرانی بابت بردن بچه ها خود نداشته باشید و فضای مخصوصی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1793

به "پارک دنیای آبی ایروان؛سرگرمی مناسب برای چهارفصل سال، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک دنیای آبی ایروان؛سرگرمی مناسب برای چهارفصل سال، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید