ویژگی های وکیل خوب برای مهاجرت به استرالیا

به گزارش مجله وتورلد، وکیل مهاجرت به استرالیا می تواند فرایند اقامت در این کشور را برای شما آسان کند. همچنین مدت زمان دریافت ویزا را برای شما کوتاه تر می کند. سپردن فرایند اداری دریافت ویزای استرالیا به وکلای کم تجربه ممکن است مهاجرت شما را به تاخیر بیندازد. حتی گاهی هم ممکن است شما را گرفتار کند. پس اگر نمی دانید باید به سراغ چه وکیلی بروید، پیشنهاد می دهیم این متن را بخوانید تا با ویژگی های یک وکیل خوب برای مهاجرت به استرالیا آشنا شویند.

ویژگی های وکیل خوب برای مهاجرت به استرالیا

مزایای استخدام وکیل مهاجرت استرالیا

یکی از ویژگی های یک وکیل خوب، آشنایی کامل او با فرایند مهاجرت است. او باید به تمامی قوانین (جدید و قدیمی) دولت استرالیا آشنایی داشته باشد. اگر در قوانین مهاجرت این کشور تغییراتی ایجاد شده باشد، روی آن مسلط باشد. گاهی در بروکراسی و فرایند مهاجرت، دشواری هایی وجود دارد. این مسائل باعث به تأخیر افتادن زمان دریافت ویزای استرالیا می شود.

تعطیلی ها و ایراداتی که ممکن است در فرایند دریافت ویزا وجود داشته باشد، گاهی به ناامیدی می انجامد. اما یک وکیل مسلط و کاردان به همه این امور آشنایی کافی دارد.

دقت داشته باشید که انتخاب یک وکیل خوب در چنین مواقعی اهمیت زیادی دارد. در صورتی که او نتواند به وعده های خود عمل کند، ممکن است فرصت و زمان را از شما بگیرید. به طوری که دیگر قادر به دریافت اقامت استرالیا نباشید.

از وکیل های سرشلوغ دوری کنید

وکلایی که فرصت کافی برای پیگیری امور مربوط به مهاجرت را ندارند، باعث می شود دریافت ویزا را به تاخیر بیندازند. آنها احتمالاً مشغول اجرای قانون برای برخی از مشتریان هستند. پس فرصت کمتری برای سایر مشتریان دارند. وکلایی که با مشتریان به اندازه فرصت و توان خود قرارداد امضا می کنند، می توانند طی فرصت مناسب به همه امور ضروری آنها رسیدگی کنند.

وکیل مهاجرت را با مشاور ویزا اشتباه نگیرید

قبل از اینکه با وکیل مشورت کنید، بهتر است اطمینان حاصل کنید که او یک وکیل واقعی است. برخی با داشتن سمت هایی مثل مشاور مهاجرت یا ویزا خود را به عنوان وکیل مهاجرت به استرالیا معرفی می کنند. اگر می خواهید اقامت شما به استرالیا بدون برخورد با بن بست انجام شود، باید ابتدا با پرس و جو و مشاهده پروانه وکالت، از وکیل بودن شخص مطمئن شوید.

برخی از آن ها هیچ اطلاعاتی در حوزه حقوقی مهاجرت ندارند. اما ادعا می کنند می توانند شما را در مدت کوتاهی به استرالیا بفرستند. برخی با دریافت پول زیاد، بعد از مدتی خود را گم و گور می کنند. حتی ممکن است فرم های شما را به روش های خطرناک پر کنند. به طوری که باعث ایجاد دردسر برایتان شوند.

به سراغ وکلای با سابقه بروید

وکلایی که تجربه کافی در زمینه مهاجرت به استرالیا را دارند، با همه مسائل و فرایند دریافت ویزای استرالیا آشنایی کافی دارند. حتی زمانی که دولت استرالیا قوانین جدیدی را وضع می کند، فوراً از آن مطلع می شوند. این وکلا در کار خود خبره هستند و حتی زمان روبرو با مسائل، قادرند راه چاره جدیدی را برای شما ارائه دهند.

این وکلا پیشنهادات قانونی به شما ارائه می دهند. در این زمینه مراقبت باشید. زیرا برخی از وکلا هر چند با سابقه هستند اما پیشنهادات غیرقانونی به شما می دهند که به ضررتان تمام می شود. برای مثال ممکن است این پیشنهاد را به شما بدهد که به اداره مهاجرت استرالیا رشوه بپردازد تا بتواند ویزای شما را سریعتر دریافت کند. با این ترفند پول بیشتری را از شما دریافت می کند.

اگر به سراغ وکلای جدید رفتید، حتماً باید توسط چند وکیل خبره یا چند مشتری قبلی به تایید برسد.

یک وکیل خوب صداقت را فراموش نمی کند

یکی از ویژگی های مهم یک وکیل خوب برای مهاجرت به استرالیا، دادن وعده های واقعی به موکل است. در این مورد اصلاً نباید به وعده های غیرواقعی اعتماد کنید. حتی بهترین وکلا هم نمی توانند تضمین کنند که دقیقاً چه تاریخی ویزای شما را دریافت می کنند. نتیجه فرایند کار به بررسی کارکنان اداره مهاجرت بستگی دارد. پس اگر یک وکیل مدام به شما وعده می دهد و برای دریافت ویزا تاریخ مشخص می کنند، باید به او شک کنید.

داشتن تعهد و مسئولیت پذیری نسبت به موکل

یکی دیگر از ویژگی های یک وکیل خوب برای مهاجرت به استرالیا، داشتن حس مسئولیت پذیری و تعهد است. در غیر این صورت آن ها زمانی را برای شما صرف نمی کند. وقتی تمام رویه مهاجرت را به وکیل می سپارید، دیگر قرار نیست شما در همه چیز حضور داشته باشید. وکیل از سوی شما همه چیز را برعهده می گیرد.

حالا فرض کنید وکیل مسئولیت پذیر نباشد و هیچ تعهدی نداشته باشد. وقتی شما در بالای سر او قرار ندارید، چطور می خواهد فرایند اداری برای مهاجرت را پیگیری کند؟

وکیل مهاجرت به استرالیا باید همیشه در دسترس باشد

یکی دیگر از ویژگی های مهم یک وکیل خوب برای مهاجرت به استرالیا، در دسترس بودن است. اگر چه وکیل قرار نیست با بستن قرارداد 100 درصد از زمان خود را در اختیار شما قرار دهد، اما باید در صورت نیاز در دسترس تان باشد. گاهی ممکن است شرایط اضطراری پیش آید که در این صورت وکیل باید بتواند سریع به شرایط پاسخ دهد. در صورت عدم دسترسی به وکیل، ممکن است زمان مهاجرت به استرالیا به تأخیر بیفتد.

پیدا کردن راه چاره های خلاق

یک وکیل خوب برای مهاجرت به استرالیا می تواند راه چارههای منحصر به فرد و خلاقه ای را برای دستیابی به هدف پیدا کند. همچنین در تجزیه و تحلیل از تجربیات گذشته خود استفاده می کند. بهترین وکلا در زمینه مهاجرت به استرالیا، پشتکار بالایی دارند. آن ها در صورت بروز مسائل در طی جهت، راه چاره های جدیدی را برای موکل خود ارائه می دهند.

داشتن مهارت ارتباطی قوی

یکی دیگر از ویژگی های یک وکیل خوب برای اخذ اقامت استرالیا، داشتن مهارت در زمینه ارتباط است. وقتی پفراینده مهاجرت خود را به وکیل می سپارید، او باید بتواند با کارکنان اداره مهاجرت در استرالیا و وزارتخانه های خارجی و داخلی در ایران و استرالیا ارتباط برقرار کند. این ویژگی وکیل، دریافت ویزای استرالیا را سرعت می بخشد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1090

به "ویژگی های وکیل خوب برای مهاجرت به استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های وکیل خوب برای مهاجرت به استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید