ورود نخستین محموله واکسن کرونا از روسیه

به گزارش مجله وتورلد، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از انتقال نخستین محموله از واکسن های کرونا به کشور از مبدا روسیه در روز پنج شنبه (16 بهمن ماه) خبر می دهد و می گوید هواپیمایی ماهان واردات نخستین محموله واکسن های کرونا به کشور را بر عهده دارد.

ورود نخستین محموله واکسن کرونا از روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایرنا، محمد حسن ذبیخش اضافه نمود: قرار است واکسن های کرونا با سه پرواز وارد کشور گردد که نخستین آن پس فردا انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت راه و شهرسازی روز پنج شنبه اولین مرحله از واردات واکسن روسی کرونا با همکاری شرکت هواپیمایی ماهان از مبدا روسیه وارد کشور می گردد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی ادامه داد: برای بارگیری و انتقال باقی واکسن های خریداری شده نیز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام آمادگی نموده است.

وی اضافه نمود: پرواز شرکت هواپیمایی ماهان روز پنجشنبه در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به زمین می نشیند و واکسن ها تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می گردد، این پرواز از مبدا روسیه حدود 4 ساعت به طول خواهد انجامید و همه تمهیدات لازم برای لجستیک این واکسن ها اندیشیده شده و فراهم است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی تأکید کرد: وزارت راه بر موضوع حمل این واکسن ها نظارت دارد و از مقدار خریداری شده بی اطلاع است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1502

به "ورود نخستین محموله واکسن کرونا از روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود نخستین محموله واکسن کرونا از روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید