واتس اپ در سال 2020 پشتیبانی از این گوشی ها را متوقف می نماید

به گزارش مجله وتورلد، اپلیکیشن واتساپ که حدود 1.5 میلیارد کاربر فعال دارد، به زودی برای میلیون ها نفر از کار می افتد. واتس اپ که زیر نظر فیسبوک فعالیت می نماید، به زودی دیگر از گوشی های مبتنی بر اندروید و iOS قدیمی و البته کل گوشی های مجهز به ویندوز فون پشتیبانی نخواهد کرد.

واتس اپ در سال 2020 پشتیبانی از این گوشی ها را متوقف می نماید

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

این اپلیکیشن برای اجرا شدن به iOS 9 یا نسخه های جدیدتر آن احتیاج دارد و این یعنی آیفون یا آیپد مجهز به iOS 8 یا نسخه های قدیمی تر از تاریخ 1 فوریه 2020 (12 بهمن 1398) دیگر نمی توانند واتس اپ را اجرا نمایند که به عنوان مثال آیفون 5 در این دسته از گجت ها قرار می گیرد. علاوه بر این گوشی ها و تبلت های اندرویدی هم برای اینکه بعد از 1 فوریه بتوانند از اپلیکیشن واتس اپ استفاده نمایند، باید مجهز به اندروید 4.0.3 یا نسخه های جدیدتر باشند.

در این میان، اندک کاربران ویندوز فون دیگر به هیچ عنوان نمی توانند از این اپلیکیشن بهره ببرند و طبق اعلام واتساپ، از تاریخ 31 دسامبر 2019 استفاده از این اپلیکیشن در گجت های مبتنی بر ویندوز فون غیرممکن می گردد. به صورت خلاصه، بار دیگر باید بگوییم که از 1 فوریه 2020 برای ادامه استفاده از واتس اپ باید گوشی شما مجهز به این نسخه ها از اندروید و iOS باشد:

  • اندروید 4.0.3 و نسخه های جدیدتر
  • iOS 9 و نسخه های جدیدتر

در همین زمینه، باید به یکی از وعده های مدیرعامل فیسبوک اشاره کنیم که گفت در آینده نزدیک بخش پیغام رسان سرویس های فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ یکپارچه خواهند شد و احتمالا این تصمیم هم به غیر از مسائل امنیتی، در راستای دستیابی به چنین هدفی است.

منبع: NYPost

آخرین آپدیت واتساپ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 683

به "واتس اپ در سال 2020 پشتیبانی از این گوشی ها را متوقف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتس اپ در سال 2020 پشتیبانی از این گوشی ها را متوقف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید