هانگزو یکی از 15 شهر برتر دنیا در شیوه گردشگری

به گزارش مجله وتورلد، هانگزو چین، به عنوان یکی از 15 شهر برتر دنیا برای بهترین شیوه های گردشگری انتخاب شده است.

هانگزو یکی از 15 شهر برتر دنیا در شیوه گردشگری

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

هانگزو شهری است در شرق کشور چین که دارای جاذبه های گردشگری فراوان است. برای اولین بار هانگزو برای استانداردهای دنیای گردشگری و معیارهای بین المللی رقابت کرد.

سازمان دنیای گردشگری سازمان ملل متحد (UNWTO) اخیرا فهرست خود را از 15 شهر برتر دنیا برای شیوه های گردشگری منتشر نموده است. Hangzhou، چین به دلیل فعالیت های نوآورانه خود در حفاظت، توسعه و سرمایه گذاری مداوم در منابع تاریخی و فرهنگی شهر در این فهرست گنجانده شده است.

در دسامبر 21016، UNWTO (سازمان دنیای گردشگری) جایزه معرفی 15 شهر برتر در سراسر دنیا به عنوان بهترین ها در شیوه گردشگری را به رسمیت شناخت. این در حالی است که 198 کشور عضو این سازمان هستند.

UNWTO میخواهد تا بهترین شیوه های اعمال شده توسط برندگان را در سایر مقصدهای گردشگری دنیا گسترش دهد.

UNWTO پانزده برنده را بر اساس نتایج نظرسنجی و یک برنامه ارزیابی عملکرد انتخاب شده توسط هیئت داوران در یک جلسه ارزیابی ویژه در سپتامبر 2017 خاطرنشان کرد.

هنگزو در قسمت تأثیر گردشگری بر فرهنگ و جامعه توسط UNWTO مورد ارزیابی نهاده شد. این اولین بار بود که هانگزو برای این جایزه بر اساس استانداردهای بین المللی گردشگری با معیارهای بین المللی رقابت کرد. این شهر با دستیابی به این پیروزیت در این ارزیابی بسیار پیروز ظاهر شد.

هانگزو به خاطر سال ها کوشش در زمینه تبدیل شهر به مقصد گردشگری بین المللی، تبدیل شدن به یک شهر بین المللی و همچنین گسترش فرهنگ محلی اش، در این فهرست ثبت شده است.

این شهر با رقابت در بازار بین المللی و با استفاده از منابع گردشگری منحصربه فرد، در برابر مقصدهای شناخته شده گردشگری دنیا، مورد توجه نهاده شده است.

رئیس جمهور چین، Xi Jinping، در نشست G20 در Hangzhou در سال 2016، یکی از اهدافش را توسعه منابع گردشگری Hangzhou خاطرنشان کرد و این بلافاصله باعث افزایش دید شهر در سراسر دنیا شد و آن را به یک مقصد گردشگری دنیای تبدیل کرد.

این افتخار به هانگزو یاری خواهد نمود تا سرعت پیشرفت خود و تحولات آن را به سمت تبدیل شدن به یک شهر بین المللی بیشتر کند و همچنین به مدیران شهر یاری کند تا دستاوردهای خود را از لحاظ بهترین شیوه ها برای بخش گردشگری به نمایش بگذارند.

علاوه بر این، کمیته گردشگری Hangzhou توسط UNWTO دعوت شد تا در خصوص بهترین شیوه های گردشگری در کنفرانس الانه UNWTO که در دسامبر 2017 در کوالالامپور برگزار می گردد، ارائه دهد.

Hangzhou تنها نماینده شهرهای نمونه در منطقه آسیا اقیانوس آرام بود که در این مراسم حضور داشت.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 504

به "هانگزو یکی از 15 شهر برتر دنیا در شیوه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هانگزو یکی از 15 شهر برتر دنیا در شیوه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید