مورینیو: کارلو آنچلوتی بهترین خرید اورتون بود

به گزارش مجله وتورلد، ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام پیش از بازی تیمش مقابل اورتون از کارلو آنچلوتی تمجید کرد.

مورینیو: کارلو آنچلوتی بهترین خرید اورتون بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تاتنهام روز یکشنبه در یکی از جذاب ترین بازی های هفته اول لیگ برتر انگلیس میزبان اورتون خواهد بود. این بازی به خودی خود بسیار فوق العاده خواهد بود و از طرف دیگر تقابل سرمربیان بزرگ دو تیم یعنی ژوزه مورینیو و کارلو آنچلوتی نیز به جذابیت آن اضافه خواهد کرد.

ژوزه مورینیو پیش از دیدار تیمش مقابل اورتون گفت: بله من می توانم خیلی واضح به شما بگویم که تیمم به یک مهاجم نیاز دارد. همچنین باشگاه نیز کاملا از این موضوع مطلع است. صادقانه بگویم تیم برای رسیدن به تعادل نیاز به جذب مهاجم دارد. مخصوصاً اینکه بعد از 20 سال حضور در فوتبال با یک تجربه منحصر به فرد روبرو هستیم و باید در چند روز هفته بازی کنیم.

در مورد چلسی هم باید بگویم اگر یک باشگاهی بتوانند بازیکنان زیادی جذب کند و در عین حال قوانین مالی را هم نقض نکند، این کار بسیار خوبی خواهد بود. راستش را بخواهید به چلسی حسودی نمی کنم. مورینیو درباره اورتون و کار آنچلوتی نیز گفت: من آنها را یکی از شش رقیب برتر مان می دانم. فکر می کنم که فاصله 10 امتیازی فصل گذشته فقط نتیجه یک سال عجیب و غریب بود. فکر می کنم که بهترین خرید اورتون کارلو آنچلوتی بود. بدیهی است که وقتی شما آنچلوتی را به عنوان سرمربی تان انتخاب می کنید هدف تان حضور در اواسط جدول و یا سقوط نکردن نخواهد بود. کیفیت کارلتو و اینکه او بازیکنانی را که شناخت خوبی از آنها داشته برای اورتون به خدمت گرفته، باعث شده که این باشگاه به تیمی قوی تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1244

به "مورینیو: کارلو آنچلوتی بهترین خرید اورتون بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: کارلو آنچلوتی بهترین خرید اورتون بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید