مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو رباتیک ارتش ایالات متحده تا سیستم هوشمند شناسایی هویت سگ ها

به گزارش مجله وتورلد، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو رباتیک ارتش ایالات متحده تا سیستم هوشمند شناسایی هویت سگ ها

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

هواوی یک علامت تجاری دیگر برای سیستم عامل خود ثبت کرد. این شرکت با ثبت تازه خود نشان داد که برای فاصله گرفتن از اندروید تمام کوشش خود را به کار بسته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس گزارشی که در رویداد جشن 30 سالگی لکسوس برگزار گردید، تعیین شد که این برند خودروساز میخواهد تا سال 2025 تمامی مدلهای خود را به شکل الکتریکی وارد بازار کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بسیاری از افراد از ویس میل استفاده می نمایند اما هر گوشی هوشمند برای فعال سازی قابلیت های مختلف خود احتیاج به فرمانهای تعیینی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سخنگوی ارتش ایالات متحده گفت که از سال 2020 خودروهای یگان زرهی این ارتش به شکل کامل رباتیک خواهند شد. البته این پروژه طی یک سال آزمایشی اجرا می گردد و در صورت موفقیت از سال 2021 این طرح رسمی تر اجرا خواهد شد و مرحله پایانی نیز به سال 2023 موکول می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شارژر بیسیم موسوم بهRAVPower Qi یک محصول ویژه برای افرادی است که دوست دارند گوشی های خود را در سریع ترین زمان ممکن شارژ نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2209

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو رباتیک ارتش ایالات متحده تا سیستم هوشمند شناسایی هویت سگ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو رباتیک ارتش ایالات متحده تا سیستم هوشمند شناسایی هویت سگ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید