معجون جذاب فوتبال و مادر

به گزارش مجله وتورلد، تصویر مادری که دیدار های باشگاه پالمیراس را برای فرزند نابینایش گزارش می نماید، بسیاری از طرفداران فوتبال در دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

معجون جذاب فوتبال و مادر

به گزارش خبرنگاران ، مقوله طرفدارای در جهانی فوتبال یک پدیده عجیب و حتی غیرقابل باور است. عشق به فوتبال حد و مرزی نمی شناسد و همین سبب شد تا تصاویر بدیعی از این عشق به تصویر کشیده گردد که شاید در جهانی امروزی باور آن غیرممکن است.

عشق مادر به فرزند اما یک عشق ازلی و فطری است که نمی توان بر روی آن قیمت گذاشت و با متر و معیار خاصی آن را اندازه گرفت. ترکیب این دو پدیده یعنی عشق فوتبال و مهر مادری، حالا معجونی را بوجود آورده که بدل به یکی از صحنه های خاص جهانی فوتبال گردیده که شاید لطیف ترین و جذابترین صحنه ثبت گردیده از فوتبال باشد.

تصویر مادری که دیدار های باشگاه پالمیراس را برای فرزند نابینایش گزارش می نماید، بسیاری از طرفداران فوتبال در جهان را تحت تاثیر قرار داده است. پسر بچه طرفدار پر و پا قرص باشگاه پالمیراس است و با پیراهن تیمش، در استادیوم حاضر گردیده است. او حتی یک بار هم بازی تیم محبوبش را از نزدیک تماشا ننموده بلکه آنها را از کلام مادرش و صدای تماشاگران داخل استادیوم حس نموده است. تصویر زیر که اخیرا در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد، طرفداران بسیاری را در جهان تحت تاثیر قرار داده است. مادر تمام طول بازی و اتفاقاتش را برای پسرش که تا به حال فوتبالی تماشا ننموده، گزارش می نماید و درک پسربچه از فوتبال، از طریق صحبت های مادرش است که به نظر او نیز طرفدار پر و پا قرص پالمیراس است.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 46

به "معجون جذاب فوتبال و مادر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معجون جذاب فوتبال و مادر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید