مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی کرمانشاه در اجرای طرح غربالگری

به گزارش مجله وتورلد، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از مشارکت این دانشگاه با دانشگاه علوم پزشکی در اجرای طرح غربالگری حضوری حاملان و مبتلایان مشکوک به کرونا اطلاع داد.

مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی کرمانشاه در اجرای طرح غربالگری

معصومه حیدریان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در کرمانشاه درباره مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در طرح غربالگری ویرویس کرونا اظهار کرد: طرح غربالگری حضوری یکی از راه های شناسایی افراد حامل یا مشکوک به آلودگی با ویروس کروناست که این دانشگاه با در اختیار قراردادن بیمارستان سینا به دانشگاه علوم پزشکی در این جهت گام های مثبتی برداشته است.

وی با بیان روش های طرح غربالگری حضوری عنوان نمود: در جامعه افرادی وجود دارند که با توجه به اطلاع رسانی های اجرا شده و مشاهده برخی علائم به احتمال ابتلا به ویروس کرونا مشکوک هستند که با مراجعه به مراکز غربالگری حضوری با معاینه علامت یابی می شوند.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراجعه کنندگان پس از علامت یابی اولیه اگر علائم و نشانه های ابتلای قطعی به ویروس را نشان ندادند به استراحت در منزل با رعایت موارد بهداشتی و آموزش روش های مناسب و مصرف داروهای مسکن و تقویتی راهنمایی می شوند.

وی اضافه نمود: این اشخاص در مدت زمان معینی مجدداً به مراکز غربالگری مراجعه نموده و اگر عوارض و نشانه ها شدیدتر شده بود به بیمارستان های هدف برای سی تی اسکن و ایزوله معرفی خواهند شد.

حیدریان به این نکته نیز اشاره نمود که غربالگری حضوری در کنار غربالگری مجازی راه چاره مهمی در تشخیص سریع بیماران مبتلا و جداسازی سریع خبرنگارانن از جامعه بوده که دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در مراحل همیاری و درمان در این جهت پیشگام بوده است.

انتهای پیغام/4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 964

به "مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی کرمانشاه در اجرای طرح غربالگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی کرمانشاه در اجرای طرح غربالگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید