مسیر زیبا در ایرلند

به گزارش مجله وتورلد، راه اقیانوس اطلس وحشی , ایرلند . این مسیر 600 کیلومتری ( 1 600 مایل ) امتداد ساحل دراماتیک ایرلند غربی امتداد دارد . این کشور از 9 استان , سه استان , شهرهای بزرگ متعدد و از همه مهم‌تر یک چشم‌انداز شگفت‌انگیز عبور می‌کند . جاذبه‌های گردشگری مختلف به خوبی ایجاد شده‌اند و آن را یکی از محبوب‌ترین مسیرهای در سراسر بریتانیا تبدیل کرده‌اند .

مسیر زیبا در ایرلند

این جاده در شبه‌جزیره Inishowen , Donegal آغاز می‌شود و در Kinsale , Cork کانتی , پایان می‌یابد . مسافران فرصتی برای تحسین مناظر تماشایی و بناهای تاریخی تاریخی در طول سفرشان دارند . به علاوه , آن‌ها همیشه می‌توانند یک توقف در ساحل و یا در امتداد خط ساحلی شیب‌دار انجام دهند . انسان حتی می‌تواند دوچرخه را اجاره کند و دوچرخه‌سواری کند و در نتیجه مناظر را از نزدیک‌تر کاوش کند .
چرا به آنجا بروی ?
این قطعا یکی از زیباترین سواری‌های در انگلستان و اروپا نیز می‌باشد . نیازی نیست که کل مسیر برای رسیدن به این هدف کامل شود - هر بخش کوچکی از جاده تجربه فوق‌العاده‌ای , مناظر عالی و فعالیت‌های خارج از خانه ارایه می‌دهد .
کی به آنجا بروی ?
هر فصل زیبایی متمایزی در ایرلند دارد , بنابراین زمان بدی برای ضربه زدن به جاده وجود ندارد .
چطور به آنجا برسیم ?
بهترین راه برای سفر , راه رفتن با ماشین است . شما اساسا می‌توانید به اقیانوس اطلس وحشی از هر جایی در قسمت غربی کشور برسید .

انتشار: 31 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 8

به "مسیر زیبا در ایرلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیر زیبا در ایرلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید