مسقط میزبان بازی برگشت پرسپولیس و الهلال ، آخرین تمرین حریف عربستانی پرسپولیس در ابوظبی

به گزارش مجله وتورلد، سایت روزنامه الریاض عربستان با انتشار تصاویری از آخرین تمرین تیم الهلال پیش از رویارویی با پرسپولیس به نقل از کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت که مسقط میزبان بازی برگشت این 2 تیم خواهد بود.

مسقط میزبان بازی برگشت پرسپولیس و الهلال ، آخرین تمرین حریف عربستانی پرسپولیس در ابوظبی

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش خبرنگاران، روزنامه الریاض عربستان در بخش ورزشی خود نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نمود که ملاقات برگشت تیم های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در روز 17 اکتبر(25 مهر) در مسقط، پایتخت عمان برگزار خواهد شد.

این روزنامه عربستانی در ادامه این خبر آورده است: پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته بود که بازی برگشت این تیم برابر الهلال عربستان به دلیل مسائل زمین چمن استادیوم سلطان قابوس مسقط به شهر دوبی در امارات انتقال داده گردد.

روزنامه الریاض در خبر جداگانه ای نیز با انتشار تصاویری از آخرین تمرین تیم الهلال عربستان در استادیوم محمد بن زاید شهر ابوظبی و مرور برنامه های تاکتیکی شاگردان رامون دیاز آرژانتینی جهت مصاف با پرسپولیس اطلاع داد.

ملاقات رفت تیم های الهلال عربستان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19:30 دقیقه فردا (سه شنبه) در استادیوم محمد بن زاید شهر ابوظبی برگزار می گردد. بازی برگشت نیز به میزبانی پرسپولیس در روز 25 مهر ماه امسال خواهد بود.

تصاویر آخرین تمرین الهلالی ها در ابوظبی را مشاهده می کنید:

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 778

به "مسقط میزبان بازی برگشت پرسپولیس و الهلال ، آخرین تمرین حریف عربستانی پرسپولیس در ابوظبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسقط میزبان بازی برگشت پرسپولیس و الهلال ، آخرین تمرین حریف عربستانی پرسپولیس در ابوظبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید