مراکز دی آی سی از بافت تاریخی و گردشگری شیراز جمع آوری می گردد

به گزارش مجله وتورلد، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با اتقاق آرا خواهان جمع آوری مراکز دی آی سی از قلب بافت تاریخی و گردشگری شیراز شدند.

مراکز دی آی سی از بافت تاریخی و گردشگری شیراز جمع آوری می گردد

از سفر با تور کانادا بهاری لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، شهردار شیراز شامگاه امروز در حاشیه آنالیز شرایط مراکز دی آی سی در بافت تاریخی شیراز گفت: این مراکز همیشه با انتقاد علما روبه رو بوده و باید شورای اسلامی شهر شیراز تکلیف کند تا شهرداری آنها را جمع آوری کند.

وی اعلام کرد: وجود مراکز دی آی سی از نظر مسائل اجتماعی جلوه های مناسبی برای شهر شیراز به ویژه گردشگران داخلی و خارجی دارند و باید از مراکز بافت تاریخی شیراز جمع شوند.

شهردار منطقه 8 شیراز نیز با اشاره به اینکه دو مرکز دی آی سی در بافت تاریخی شیراز وجود گفت: مراکز دی آی سی در کنار مکان های تاریخی شیراز از جمله مسجد تاریخی نصیرالملک واقع شده و جلوه های نامناسب برای گردشگران به وجود آورده اند.

هادی شه دوست شیرازی توضیح داد:با توجه به اینکه مالکیت مراکز دی آی سی متعلق به شهرداری است باید این موضوع مورد توجه قرار گرفته و دانشگاه علوم پزشکی شیراز این مراکز را جمع آوری کند.

وی اضافه کرد: بسیاری از افرادی که به این مراکزدی آی سی مراجعه می نمایند در بافت تاریخی ساکن نیستند و باید برای جمع آوری آنان و انتقال به مکان دیگر برنامه ریزی گردد.

علی راستگو عضو کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز نیز به وجود مراکز دی آی سی در قلب بافت تاریخی شیراز انتقاد کرد و گفت: بعضی به دنبال این هستند که شهرداری هزینه اجاره این مراکز را از متولیان مربوطه بگیرد و این در حالی است که اعضای شورای اسلامی و مسئولان شهرداری نظرشان بر جمع آوری این مراکز است.

راستگو توضیح داد: جمع آوری مراکز دی آی سی از قلب بافت تاریخی شیراز بدون شک، یاری بزرگی به بافت تاریخی شیراز است و این مهم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگاران، در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به اتفاق آرا با اشاره به جلوه های نامناسب وجود مراکز دی آی سی در قلب بافت تاریخی شیراز خواهان جمع آوری مراکز دی آی سی در مدت یک ماه و یاری به انتقال آن به مکانی دیگر شدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 758

به "مراکز دی آی سی از بافت تاریخی و گردشگری شیراز جمع آوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز دی آی سی از بافت تاریخی و گردشگری شیراز جمع آوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید