مراکز خرید سامویی

به گزارش مجله وتورلد، سامویی یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در تایلند است . بهترین مکان های خرید تایلند در این جزیره واقع شده اند . از چاونگ که مکان قابل توجهی از بوتیک ها و مراکز خرید از جمله جشنواره بزرگ ساموئی می باشد . در اینجا اطلاعات کاملی در خصوص بهترین مراکز خرید سامویی و بازارهای سامویی خواهید دید .

مراکز خرید سامویی

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

مراکز خرید سامویی

سامویی انتخاب های بسیار متنوعی از مکان های خرید دارد . در بازارهای مرکزی خرید در چاونگ گزینه های زیادی برای همه نوع سلیقه و بودجه ای وجود دارد . مراکز خرید کو سامویی عموما بخاطر گرانی شهرت دارد . به خصوص اگر بخواهید صنایع دستی بخرید . اکثر مغازه ها هفت روز هفته و اغلب تا دیروقت باز هستند .

اماکن تجاری ساحلی و مجتمع های بزرگ در سامویی عموما خارج از شهر هستند . هر آنچه را که لازم داشته باشید را می توانید در مراکز خرید در سامویی پیدا کنید . این مراکز خرید از بهترین مراکز خرید تایلند به شمار می روند .

در سامویی 4 منطقه خرید اصلی وجود دارد :

چاونگ ، لامای ، روستای ماهیگیر (Bophut) و ناتون .

جالب است اگر وقت برای بازدید از هر چهار منطقه داشته باشید ، گرچه بسیاری از مغازه ها اقلام مشابهی را به فروش می رسانند ، اما بعضی از آنها محصولات منحصر به فردی ارائه می دهند که تنها مختص به همان منطقه است .

منبع: لذت سفر
انتشار: 3 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 266

به "مراکز خرید سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید