مجمع باشگاه در خصوص بازنشسته های ذوب آهن تصمیم می گیرد

به گزارش مجله وتورلد، مجتبی فریدونی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره موضع باشگاه ذوب آهن در قبال سرنوشت لیگ برتر و احتمال تعطیلی این مسابقات گفت: من نظر شخصی خودم را می گویم. اگر مباحث مالی را کنار بگذاریم، بحث مسئولیت پذیری اجتماعی هم متوجه تیم ها و باشگاه ها است تا مردم را از رخوت و حال و هوای کرونا خارج نمایند.

مجمع باشگاه در خصوص بازنشسته های ذوب آهن تصمیم می گیرد

وی اضافه نمود: کسانی که می گویند لیگ تعطیل گردد، می خواهند کارنامه خود را مخفی نمایند. اگر لیگ نیمه تمام بماند، این افراد بعدا می توانند ادعا نمایند که ما قهرمان می شدیم و یا فلان اتفاق را رقم می زدیم. بهتر است لیگ ادامه یابد. بهتر است 9 بازی به جامانده در دو ماه به صورت فشرده برگزار گردد و بعد از یکی دو هفته استراحت، فصل آینده را آغاز کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن درباره زمان بازگشت میودراگ رادولوویچ سرمربی این تیم و زمان بازگشتش توضیح داد: در جلسه هیات مدیره باشگاه مقرر شد مقدمات بازگشت رادولوویچ فراهم گردد. مربی بدنساز ما به ایران بازگشته و زمان بازگشت رادولوویچ هم معین می گردد.

فریدونی درباره بحث بازنشسته های هیات مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: قانون بازنشستگی اجرایی نشده است و تفسیرهای مختلفی از آن صورت می گیرد. آقایان برشان، عباسی و جمشیدی در هیات مدیره ذوب آهن بازنشسته هستند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در هیات مدیره بحثی از جدایی این سه عضو اجرا شده است؟ تاکید نمود: این مباحث در هیات مدیره مطرح نمی گردد و مجمع باشگاه درباره آن تصمیم می گیرد. آنها باید تصمیم بگیرند که اعضای بازنشسته می توانند به کارشان ادامه بدهند یا خیر. من در سازمان بازرسی کار نموده ام و از نظر من این اعضای بازنشسته نمی توانند به کارشان ادامه بدهند. در قانون صراحتا عنوان شده که افراد بازنشسته تحت هیچ عنوانی حتی مشاور نمی توانند فعالیت نمایند. زمان اجرای این طرح در فدراسیون فوتبال یک عده فشار آوردند و این قانون توجیه شد. البته یکسری استثنائات هم لحاظ شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1031

به "مجمع باشگاه در خصوص بازنشسته های ذوب آهن تصمیم می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع باشگاه در خصوص بازنشسته های ذوب آهن تصمیم می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید