قیمت بی وای دی تانگ و F3 از سوی کارمانیا تعیین شد ، تعیین تکلیف حواله داران

به گزارش مجله وتورلد، خودروسازی کارمانیا قیمت بی وای دی تانگ و F3 را بطور غیر رسمی به نمایندگی های خود بیان نمود. کارمانیا همچنین امروز چهارم مرداد ماه 1400 جهت تعیین تکلیف قراردادهای معوق خود اقدام کرده است.

قیمت بی وای دی تانگ و F3 از سوی کارمانیا تعیین شد ، تعیین تکلیف حواله داران

خبرنگاران - مهدی درفشی: خودروسازی کارمانیا امروز به کنندگی های خود قیمت بی وای دی تانگ و F3 را گفت. این شرکت در ماه های گذشته اعلام کرده بود که حواله داران بی وای دی می توانند در تاریخ دوم مرداد ماه برای تعیین تکلیف قرارداد های خود به کنندگی های کارمانیا مراجعه کنند.

قیمت بی وای دی تانگ و F3 چقدر است؟

فراخوان کارمانیا برای قرارداد نو در مرحله اول صرفاً جهت مشتریان خودرو های BYD F3 و BYD S7 است. خودروسازی کارمانیا اعلام کرده است که حواله داران بی وای دی F3 می توانند نسخه اتوماتیک BYD F3 را انتخاب کنند.

قیمت قطعی بی وای دی F3 حدود 488/500/000 میلیون تومان از سوی خودروسازی کارمانیا تعیین شده است.

حواله داران بی وای دی S7 هم امکان انتخاب BYD تانگ را دارند. مبلغ واریزی مشتریان بی وای دی S7 در زمان ثبت نام 70 میلیون تومان بود.

حال این مبلغ با احتساب سودهای مندرج در قرارداد و به روز رسانی های اجرا شده از سوی کارمانیا حدودا 400 میلیون تومان براورد می شود.

با توجه به قیمت یک میلیارد و 185 میلیون تومانی تانگ که از سوی خودروسازی کارمانیا به کنندگی های خود اعلام شده است، مشتریان باید حدود 800 میلیون تومان به نام مابع التفاوت پرداخت کنند.

البته، با توجه به گفته منابع آگاه به خبرنگاران، احتمالاً مابع التفاوت به جای مانده به صورت تسهیلات بانکی از طرف بانک سامان در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا امکان باز پرداخت راحت و آسان تری وجود داشته باشد. همچنین سند خودرو آزاد خواهد بود و امکان فروش خودرو، وجود خواهد داشت.

زمان تحویل ناتعیین است!

البته خودروسازی کارمانیا هنوز در مورد زمان تحویل این خودروها تاریخ تعیینی اعلام نکرده است. از آنجایی که تولید گیربکس اتوماتیک بی وای دی F3 (دبل کلاچ خشک) در کشورمان وجود ندارد، احتمالاً نسخه هایی که تحویل مشتریان خواهد شد بصورت وارداتی خواهند بود.

در مورد تحویل بی وای دی F3 دو احتمال وجود دارد. احتمال اول استفاده از توان تولید داخلی برای تأمین گیربکس که امری محال بنظر می رسد. احتمال دوم اما واردات نمونه اتوماتیک این خودرو از کشورهای حاشیه ای است. احتمال دوم قوی تر به نظر می رسد. اما باید به این نکته هم توجه داشت که فعلاً واردات خودرو به کشور ممنوع است. مگر آنکه در دولت نو دستور ویژه ای برای تأمین خودروهای معوق به خودروسازان داده شود.

کارمانیا برای بی وای دی تانگ هم زمان عرضه تعیینی تعیین نکرده است. با توجه به این که تنها دو نمونه از این خودرو اخیراً به محوطه کارخانه کارمانیا رسیده است، قطعاً فرایند تحویل طولانی مدت خواهد بود.

چرا که ابتدا می بایست تست های پیمایش این خودرو در کشور طی شده، مجوز های لازم برای تولید گرفته شده و سپس فرایند صدور دعوت نامه از سوی این شرکت آغاز شود.

منابع آگاه به خبرنگاران اطلاع دادند که زودتر از شش ماه آینده دعوت نامه ای به دست مشتریان نخواهد رسید.

منبع: بیت ران
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1782

به "قیمت بی وای دی تانگ و F3 از سوی کارمانیا تعیین شد ، تعیین تکلیف حواله داران" امتیاز دهید

1 کاربر به "قیمت بی وای دی تانگ و F3 از سوی کارمانیا تعیین شد ، تعیین تکلیف حواله داران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بی وای دی تانگ و F3 از سوی کارمانیا تعیین شد ، تعیین تکلیف حواله داران"

1 دیدگاه

رضا 23 مرداد 1400

نمیدانم هیچ کس می داند یا نه که طی این 4 سال گذشته چه عذابی بر حواله داران s6 , s7 , f3 وارد شده است
کافیست در سایت های مختلف کلمه کارمانیا را سرچ کنید تا ببینید کارمانیا چه بر سر مردم آورده است

پاسخ به رضا
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید