قسمت نهم هم گناه و داستانی که هنوز آغاز نشده!

به گزارش مجله وتورلد، قسمت نهم سریال هم گناه به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی، دوشنبه 8 اردیبهشت ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

قسمت نهم هم گناه و داستانی که هنوز آغاز نشده!

در این قسمت پیمان پدرش را سر قبر لیلا هم می برد. قبری جعلی که پرویز آماده اش مرده است. فریبرز هنوز هم سعی می نماید به پیمان نزدیک تر گردد و راز رفتن ناگهانی لیلا را بفهمد. او می گوید که روزی از ماموریت به خانه برگشته و با جای خالی همسر و پسرش روبرو شده و بعد از آن همه جا را به دنبال آن ها گشته است.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت نهم سریال هم گناه اینجا کلیک کنید

اما پیمان به این حرف های پدرش اعتمادی ندارد، همانطور که لیلا هم اگرچه از دیدن پریشانی فریبرز احساساتی می گردد، اما باز هم غم و کینه ای طولانی از او به دل دارد.

فرهاد با یاری ایرج مقدمات ازدواج با هدیه را فراهم می نماید و به زودی او را به خانه ایرج می آورد. ماجرای خواستگاری سامان با سیما هم جدی تر از قبل می گردد.

فرید موضوع را جدی می گیرد و از سامان می خواهد که به خواستگاری سیما بیاید. سیما و آرمان هم با این تصور که فرید از سامان خوشش نمی آید و موضوع فیصله پیدا می نماید، سامان را راضی می نمایند. اما فرید یک قدم از همه آن ها جلوتر است. او بدون اطلاع دیگران یک عاقد را هم خبر می نماید و در یک چشم به هم زدن سیما و سامان به عقد یکدیگر در می آیند.

سیما برای تغییر جنسیتش مصمم است و با مانع سفت و سخت پدرش، فرید، روبرو است. فریدی که ظاهرا مثل پدر خودش به اصول و قوانین سنتی و خانوادگی شان پایبند است و برای آبرو و اعتبار نام صبوری اهمیت ویژه ای قائل است. او با دخالت هایش در زندگی هر دو دخترش اگرچه آن ها را از خود رنجانده است، اما باز هم از اصولش عدول نمی نماید.

فریبرز از ابتدای سریال درگیر ماجرای پرونده ای مربوط به جعل پول و اسناد بوده و هست. رسیدن به پیمان هم در جهت همین پرونده و با برخورد اتفاقی با پرویز صورت گرفت. جزئیات این پرونده و تاثیری که در زندگی فریبرز و خانواده اش می گذارد هنوز روشن نیست، اما کسانی که به تحت تعقیب او هستند افرادی خطرناکند که در جهتشان قتل و خون ریزی هم وجود دارد.

هم گناه در هشت قسمت گذشته بیشترین میزان رضایت را در میان سایر سریال های شبکه نمایش خانگی دارا بوده است و این رضایتمندی در قسمت نهم هم ادامه پیدا خواهد نمود. شاید هم گناه در مقام مقایسه با سایر سریال های شبکه نمایش خانگی رضایت بخش تر و با کیفیت تر باشد، اما در واقع هم گناه هم دارای ضعف های بسیاری است.

بعد از گذشت نه قسمت از این مجموعه هنوز هم داستان آن بی روح و سرد و بی هیجان پی گرفته می گردد. برای کسی که هیچ یک از قسمت های سریال را ندیده است نهایتا ظرف دو دقیقه می توان داستان را تعریف کرد و فرد مورد نظر بدون این که چیزی را از دست داده باشد می تواند مجموعه را دنبال کند.

بعد از گذشت نه قسمت هنوز هم گویی داستان اصلی آغاز نشده است. امیدواریم قبل از به انتها رسیدن مجموعه کنش اصلی و ماجرا های در پی آن آغاز گردد و هم گناه هم به عاقبت بیشتر سریال های چند وقت اخیر دچار نگردد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1013

به "قسمت نهم هم گناه و داستانی که هنوز آغاز نشده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت نهم هم گناه و داستانی که هنوز آغاز نشده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید