فعالیت هایی که نباید در امارات متحده عربی انجام دهید

به گزارش مجله وتورلد، هنگام بازدید از هر کشوری ضروری است که قبل از خریدن بلیط هواپیما نگاهی به قوانین، مقررات و فرهنگ آن کشور بیاندازید و امارات متحده عربی هم از این قانون مستثنی نیست. این کشور یکسری قوانین دارد که واضح هستند اما قوانینی هم هستند که اینگونه نیستند. چیزی که مهم است این است که شما از این مسئله مطلع باشد پس با مجله خبرنگاران همراه باشید تا با اعمالی که گردشگر ها نباید در امارات متحده عربی انجام دهند آشنا کنیم.

فعالیت هایی که نباید در امارات متحده عربی انجام دهید

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

فحش دادن در مکان عمومی

فحش دادن و بد دهنی کردن در عموم ممنوع است. توهین کردن نه تنها باعث نگاه های خیره می گردد بلکه ممکن است که واقعا شما را بیشتر از چیزی که فکرش را می کنید به دردسر بیاندازد. این مورد شامل تمام اعمالی است که توهین آمیز باشد نه فقط ناسزا گفتن. فردی که فحش دهد و توهین کند ممکن است به زندان بیافتد پس بهتر است که آرامش خود را حفظ کنید.

عکس گرفتن از تصادفات ماشین ها، ساختمان های دولتی، ارگان های نظامی و غیره

هنگام عکسبرداری در امارات متحده عربی بهتر است که تمرکزتان روی جاذبه های گردشگری و منظره ها زیبا باشد زیرا که گرفتن تعدادی از عکس ها ممنوع می باشد. این موضوع شامل تصادفات، ساختمان های دولتی و ارگان های نظامی و حتی هواپیماهای ارتشی می گردد. البته تنها زمانی که این عکس ها در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شوند مشکل بوجود می آید. با وجود منظره ها شگفت انگیز فراوان برای عکاسی، هیچ دلیلی برای عکاسی از موارد بالا وجود ندارد. پس گردشگران باید مواظب باشند تا لنز دوربینشان را به کدام سمت نشانه می فرایند.

همراه داشتن دارو بدن مجوز

به همراه داشتن داروهای طبی در امارت متحده عربی به مجوزی احتیاج دارد که ثابت کند که این داروها برای شما تجویز شده اند. خیلی مهم است که برگه تجویز دارو به انگلیسی ترجمه شده باشد تا مامور فرودگاه متوجه آن بگردد. برخی از داروها در امارات متحده عربی ممنوع می باشند و با همراه داشتن آن ها به دردسر خواهید افتاد. حتما قبل از سفر با سفارت امارات متحده عربی چک کنید تا بدانید که برای بردن داروهای خود به این کشور مجوز لازم دارید یا خیر. نکته دیگر آن که به این داروها فقط و فقط برای مصرف شخصی مجوز داده می گردد.

استعمال مواد مخدر

مشخصا این موردی واضح است، اما باید روی آن تاکید نمود. این کشور هیچگونه مواد مخدری را قانونی نکرده است. مردم امارات متحده عربی برای تست های اعتیادی که در خارج از این کشور داده اند هم به زندان افتاده اند. خیلی مهم هست که گردشگران حواسشان باشد تا به هیچ وجه درگیر مواد مخدر نشوند زیرا که حبس و دیپورت از کشور را در پی دارد. این موضوع برای داروهای بدون مجوز هم صدق می نماید. خرید مقرون به صرفه بلیط تهران دبی| بلیط دبی تهران

بی احترامی به دین و فرهنگ

نباید تعجب برانگیز باشد که هنگام بازدید از یک کشور در هر نقطه از جهان باید نسبت به اعتقادات بومیان آن کشور با احترام رفتار کرد. با این وجود هنوز هم گردشگرانی هستند که در امارات متحده عربی با صحبت کردن نابه جا خود را به دردسر می اندارند. هر نوع توهینی به فرهنگ امارات متحده عربی، اسلا و قوانین این کشور باعث به زندان افتادن گردشگران می گردد. با توجه به این نکته که 80٪ از جمعیت امارات متحده عربی را مهاجران تشکیل می دهند لازم است که نه فقط به عوامل بالا بلکه با تمام عقاید باید با احترام برخورد کرد.

پوشش نامناسب

با اینکه امارات متحده عربی نسبت به پوشش مردم بسیار انعطاف پذیر است اما این مورد در منطقه ها مختلف امارات با هم تفاوت دارد. در بیشتر منطقه ها به گردشگران اجازه داده می گردد تا همانطور که دوست دارند لباس بپوشند اما با این وجود باید به مکانی که قصد رفتن به آن را دارید دقت کنید. هنگام بازدید از مسجد ها باید پوششی مطابق با دین اسللام داشته باشید و بهتر است تا هنگام خرید کردن در فروشگاه ها کمی پوشیده لباس بپوشید.

برای خرید بلیت هواپیما به مقصد فنلاند به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1796

به "فعالیت هایی که نباید در امارات متحده عربی انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت هایی که نباید در امارات متحده عربی انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید