شوک پرسپولیس به الدحیل؛ نماینده قطر سه بر صفر بازنده می گردد؟

به گزارش مجله وتورلد، باشگاه پرسپولیس با توجه به دو کارته بودن معز علی مراتب اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد.

شوک پرسپولیس به الدحیل؛ نماینده قطر سه بر صفر بازنده می گردد؟

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، معز علی بازیکن تیم الدحیل در دو ملاقات رفت و برگشت فصل گذشته مرحله حذفی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا کارت زرد دریافت نموده و از ملاقات با پرسپولیس در هفته اول مرحله گروهی محروم بوده است .

ناظر کره ای کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه هماهنگی ملاقات پرسپولیس و الدحیل اعلام داشت که مونتاری بازیکن الدحیل بدلیل اخراج در بازی فصل گذشته مقابل السد از همراهی تیمش در ملاقات با پرسپولیس محروم است . طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا اخطارها یا پاک و حذف می شوند و یا انتقال می یابند و کارت زردهای معزعلی هم پس از حذف این تیم در لیگ قهرمانان باید به بازی های این فصل انتقال یابد.

بنابراین معز علی طبق یکی از بندهای قوانین و ایین نامه مسابقات محروم بوده و باشگاه پرسپولیس مراتب اعتراض خود را به وسیله فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال اسیا و کمیته برگزاری مسابقات در مهلت قانونی ارایه کرد.

باشگاه در این باره متعاقبا اطلاع رسانی هایی را خواهد داشت.باشگاه همه جوانب و ایین نامه ها را آنالیز و مشاوره هایی نیز در این باره دریافت نموده و با توجه به وجود بعضی ابهامات و موارد ضد و نقیض در ایین نامه ها مراتب اعتراض خود را اعلام داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 831

به "شوک پرسپولیس به الدحیل؛ نماینده قطر سه بر صفر بازنده می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک پرسپولیس به الدحیل؛ نماینده قطر سه بر صفر بازنده می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید