شرکت سازنده آیفون در چین اکنون ماسک می سازد

به گزارش مجله وتورلد، شرکت یزرگ الکترونیکی فاکس کان، سازنده آیفون های شرکت اپل در چین در یک اقدام غیر معمول بخشی از خط تولیدش را به ساختن ماسک های جراحی اختصاص داده است.

شرکت سازنده آیفون در چین اکنون ماسک می سازد

با تور ارزان چین بهار 99 سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی این شرکت همچنین اجازه یافته است خط های فراوری عادی اش برای ساختن لوازم الکترونیکی را که به خاطر شیوع کورونایروس تعطیل شده بود.

شیوع کوروناویروس باعث اوج گیری تقاضا برای ماسک های محافظ در سراسر دنیا و کمبود آن شده است.

فاکس کان میخواهد تا انتها ماه جاری میلادی دو میلیون ماسک در روز فراوری کند.

فاکس در پیامی در شبکه رسانه اجتماعی وی چت (WeChat) بیان کرد: در این چنگ بر ضد این همه گیری هر ثانیه به حساب می آید.

هر چه زودتر اقدامات احتیاطی را انجام دهیم، زودتر می توانیم از ویروس پیشگیری کنیم، زودتر می توانیم جان مردن را نجات دهیم و زودتر بر این شیوع غلبه کنیم.

فاکس کان که بزرگترین سازنده لوازم الکترونیکی در دنیا است، قطعات الکترونیکی و فراورده های مصرفی الکترونیکی از جمله آی پد اپل، کیندل آمازون و پلی استیشن سونی را می سازد.

این شرکت می گوید از هم اکنون فراوری آزمایشی ماسک های جراحی را در کارخانه اصلی اش در شهر شنزن در جنوب چین را آغاز نموده است.

به گفته فاکس کان، ماسک های فراوریی در وحله اول برای محافظت کارکنان خود شرکت در برابر عفونت به کار خواهند رفت و هنگامی که فراوری ماسک ها به ظرفیت کامل خود رسید برای محافظت از سایر مردم عرضه خواهند شد.

این شرکت همچنین اعلام نموده است که نسل جدیدی از تجهیزات اندازه گیری دمای فروسرخ یا مادون قرمز را در کارخانه هایش به کار خواهد گرفت تا هر مورد عفونت بالقوه کوروناویروس در کارکنانش را شناسایی کند.

فاکس کان مانند بسیاری از شرکت های دیگر با تعطیل کردن اغلب عملیاتش در طول تعطیلات سال نوی قمری چین به شیوع کوروناویروس واکنش نشان داد. این شرکت در سال های گذشته کارخانه هایش را در ایام تعطیلات هم فعال نگه می داشت. اکنون فاکس کان به دنبال کسب مجوز از مقامات برای آغاز دوباره کار در کارخانه های تعطیل شده اش است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 733

به "شرکت سازنده آیفون در چین اکنون ماسک می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت سازنده آیفون در چین اکنون ماسک می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید