سهرابی به مرحله نیمه نهایی راه یافت

به گزارش مجله وتورلد، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی دنیا از ظهر امروز (سه شنبه) در شهر پونت ودرا اسپانیا شروع شد.

سهرابی به مرحله نیمه نهایی راه یافت

انتها مسابقات نوبت اول، سید دانیال سهرابی در وزن 67 کیلوگرم به ملاقات نیمه نهایی راه یافت.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم امید آرامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر یک و ضربه فنی مغلوب کرم کمال از ترکیه شد و در صورت حضور این کشتی گیر در ملاقات فینال به شانس مجدد می رود.

در وزن 67 کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی جولیان حورتا از کلمبیا را مغلوب کرد.

وی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر ویلیوس ساویکاس از لیتوانی را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 2 و ضربه فنی امانت سامات اولو از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سهرابی در این مرحله به مصاف دیگو چخیکوادزه از گرجستان می رود.

در وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر سانات خاچاتریان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه یک بر یک مغلوب گوربان گوربانوف از آذربایجان شد و باید منتظر حضور حریفش در ملاقات فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مُهمدی در دور اول با نتیجه 7 بر 4 مغلوب علی هونج از ترکیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، مهمدی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم علی عابدی درزی در دور اول با نتیجه 4 بر 3 اینوت گوسا از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل مارکوس راگینگر از اتریش با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در ملاقات فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه شانس مجدد ادامه دهد.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت 18:15 به وقت ایران برگزار می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 مهر 1401 بروزرسانی: 27 مهر 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2185

به "سهرابی به مرحله نیمه نهایی راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابی به مرحله نیمه نهایی راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید