سایپا هر ماه فروش فوق العاده خواهد داشت

به گزارش مجله وتورلد، قائم مقام مدیرعامل در امور فروش گروه خودروسازی سایپا از فروش فوق العاده در نیمه دوم سال خبر داد. قرار است برنامه شرکت های خودروسازی نسبت به ظرفیت ها افزایش پیدا کند و افزایش فروش هم خواهیم داشت.

سایپا هر ماه فروش فوق العاده خواهد داشت

باقری قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس ازفروش در حاشیه مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا، گفت: 5 محصول از محصولات گروه خودروسازی عرضه و قرعه کشی آن انجام خواهد شد. نیم میلیون نفر، از این محصولات ابراز تمایل کردند. 14 هزار و 500 نفر از این متقاضیان مشخص و 200 درصد رزرو در نظر گرفته شده است.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس ازفروش درخصوص عرضه ارزان ترین خودروهای گروه خودروسازی سایپا، گفت: مدت ها بود تیبا 2 را عرضه نکرده بودیم و اکنون استقبال زیادی شد. تمام ظرفیت تا پایان سال به صورت فروش فوق العاده است و در سال 1400 برنامه پیش فروش نداریم و هر ماه فروش فوق العاده خواهیم داشت.

باقری ادامه داد: تمام هدفمان این است که خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسد و خودرو را در حداقل زمان به دست مشتری برسانیم. او در پایان گفت: به دلیل اینکه روز اعلام نتایج پنجشنبه است و بانک ها تعطیل و روز بعد، جمعه، هم تعطیلی است، بنابراین برندگان از روز شنبه تا دوشنبه فرصت دارند اقدام به واریز وجه کنند.

شرایط فروش و پیش فروش سایپا

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2135

به "سایپا هر ماه فروش فوق العاده خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا هر ماه فروش فوق العاده خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید